بارندگی در شمال شرق/ هوا تا آخر هفته گرم می‌شود
بارندگی در شمال شرق/ هوا تا آخر هفته گرم می‌شود

شهریاریها : سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که به تدریج تا پایان هفته شاهد افزایش دمای هوا هستیم و در شمال شرق کشور امروز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با استقرار جریان های جنوبی روی البرز و سواحل […]

we1شهریاریها : سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که به تدریج تا پایان هفته شاهد افزایش دمای هوا هستیم و در شمال شرق کشور امروز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با استقرار جریان های جنوبی روی البرز و سواحل شمالی کشور به تدریج تا پایان هفته شاهد افزایش دمای هوا هستیم. در شمال شرق کشور نیز با گذر جبهه هوای سرد امروز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: در سه روز آینده با وجود جریان های گرم و مرطوب و جریان دریا به خشکی در استان های جنوبی و فارس بارش باران و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

آسمان تهران امروز کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد گزارش شده است. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت نیز ۱۹ و ۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.