بارش ۹.۸ میلی متر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در آبعلی ثبت شده است
بارش ۹.۸ میلی متر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در آبعلی ثبت شده است
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش باد و افزایش مه رقیق در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: بارش ۹.۸ میلی متر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در آبعلی ثبت شده است.

به گزارش شهریاریها ،در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی از ظهر سه شنبه وزش باد شدید و از چهارشنبه با نفوذ موج بارشی به تدریج افزایش ابر باران و گاهی وزش باد را در استان تهران خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه دمای استان تهران طی آبان ماه در حد نرمال یا نیم درجه بالاتر از حد نرمال و طی آذر و دی ماه حدود نیم درجه بالاتر از نرمال خواهد بود گفت: برای امروز شنبه هشتم و فردا نهم آبان ماه وقوع رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان تهران پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه عنوان داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۲۰ و ۱۲، یکشنبه ۲۲ و ۱۳ و دوشنبه ۲۳ و ۱۴، سه شنبه ۲۳ و ۱۴ و چهارشنبه ۲۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

جلالی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی میزان بارش‌ها در آبعلی ۹.۸، دماوند ۶.۳، لواسان ۶، فرودگاه مهرآباد ۶، شمیران ۵.۵، شهریار ۴.۸، فیروزکوه ۳.۴، فرودگاه امام ۳.۲، ژئوفیزیک ۲.۶، ایستگاه آلودگی سنجی فیروزکوه ۲.۶، ورامین ۲.۱ میلی متر تخمین زده شده است.