بارش برف و سرما هم مانع راهپیمایی پرشور در استان تهران نشد
بارش برف و سرما هم مانع راهپیمایی پرشور در استان تهران نشد
بارش برف و سرمای شدید در استان تهران هم نتوانست مانع حضور وحدت بخش مردم این استان در راهپیمایی ۲۲بهمن شود.

به گزارش شهریاریها ، جمع کثیری از مردم استان تهران از ساعات اولیه صبح سه شنبه و هم زمان با سال روز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیرهای از پیش اعلام شده راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادند، تا با حضور در این راهپیمایی فریاد «امروز، روزِ عزّت ایران است، بیست و دو بهمنِ جاودان است.» سر داده و عزت ایران را هم زمان با چهلمین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی بدارند.

پوشش راهپیمایی‌های استان تهران توسط ۴۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلمبردار

به گفته رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران، بیش از ۴۰۰ عکاس، خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی جشن ۴۱ سالگی مردم ایران را در شهرستان‌های استان تهران پوشش می‌دهند.

از ساعت ۷ صبح و در دمای هوای زیر صفر در استان تهران، حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن سبب شگفتی شد و این حضور با شکوه مختص یک یا دو نقطه استان تهران نبود، بلکه جمعیت عاشق این استان در همه راهپیمایی‌ها حضور پرشور داشتند.

مردم ورامین و وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲، امروز و پس از گذشت ۵۶ سال از قیام پدرانشان برای دفاع از ولایت و مرجعیت به میدان آمدند، تا به جهانیان ثابت کردند، تا آخرین قطره خون راه کفن پوشان ولایی سال ۴۲ را ادامه خواهند داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین که مسیر مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت کارخانه قند این شهر را راهپیمایی می‌کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از حضور باشکوه‌تر مردم ورامین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیان کرد: مشاهده می‌کنید، که علی رغم برف شدیدی که دیشب بارید شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی هستیم.

حجت الاسلام سید کمیل موسوی افزود: این راهپیمایی اعلام وحدت و یکپارچگی ایرانیان و عهد و پیمان با امام راحل برای ادامه راه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

پیشوا یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا» شد

در پیشوا نیز مردم مؤمن این شهرستان با حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود به نظام اسلامی و حمایت همه جانبه از آن را مورد تاکید قرار دادند.

یکی از راهپیمایان پیشوایی با اشاره به اینکه امروز شرایط اقتصادی دشوار است، افزود: ما همه سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل می‌کنیم، اما اجازه خدشه وارد شدن به این انقلاب را نخواهیم داد.

محمد ابراهیمی با بیان اینکه امروز جوانان برای سازندگی کشور مصمم هستند، گفت: باید با فراهم آوردن شرایط حضور جوانان در عرصه‌های انقلاب اسلامی و سپردن مسئولیت‌ها به این قشر تمهیدات جوان گرایی و پیشرفت کشور را فراهم آوریم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ری نیز هم زمان با سراسر کشور برگزار شد و مردم این شهرستان از مقابل کانون این شهر در مسیرهای از پیش تعیین شده حرکت و در مقابل مصلی ری اجتماع کردند.

مردم جنوب تهران با حضور حماسی و پرشور خود ثابت کردند که تا پای جان از انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران جهانی حراست می‌کنند.

مردم ری با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «مطیع امر رهبریم» و «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید پیمان کردند.

حضور مردم شهریار، قدس و ملارد شگفتی ساز شد

همزمان با فرا رسیدن روز ۲۲ بهمن و همچنین اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مردم انقلابی، ولایت مدار و متدین شهریار،، قدس و ملارد با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دست‌های خود را گره کرده و ندای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس سر دادند.

در این مراسم از همه اقشار مردم و فعالان حوزه ورزش، فرهنگ، سلامت، آموزش و… و گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و پیر حضور داشتند، هر چند هوای شهر بسیار سرد و همراه با وزش شدید باد سرد بود و شب گذشته برف شدیدی در غرب تهران باریده است، اما نتوانست مردم را از حضور در راهپیمایی منصرف کند.

مراسم چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در شمال شرق استان تهران و شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه و دماوند با گرامیداشت یاد سپهبد شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش پرشور و گسترده برگزار شد و راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از این سردار شهید و قهرمان وطن در آستانه ورود نظام به چهل و یک سالگی بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در کشور با شعار محوری «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی پرشور مردم فشم و لواسان

مردم لواسان نیز از میدان گلندوئک تا سر لواسان و مردم فشم از از میدان امام خمینی (ره) تا مقابل بخشداری رودبار قصران، حضور یافته اند تا فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی بدارند.

یکی از راهپیمایان لواسانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز آمده ایم، تا با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاق کنیم و به جهانیان اعلام کنیم، هرچند از برخی مسائل در کشور انتقاد داریم، اما پای انقلاب اسلامی ایستاده و از اهداف خود کوتاه نخواهیم آمد.

محمد علیمردانی گفت: حضور پرشور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خوبی نشان داد، که مردم هرگز دست از انقلاب خود نمی کشند و حضور مردم در صحنه اصلی ترین مؤلفه امنیت کشور است.

وی افزود: ایجاد اشتغال، مبارزه با تورم و مقابله با گرانی افسار گسیخته از مطالبات ما مردم از مسئولین است.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین در بیش از ۴۰ نقطه استان تهران، شهرها و بخش‌های پاکدشت، شریف آباد، قیام دشت، خاور شهر، باقر شهر، جلیل آباد، قرچک، پرند، جوادآباد، خیرآباد، صفادشت، اسلامشهر، نصیرشهر، گلستان، نسیم شهر، چهاردانگه، آبسرد، احمد آباد مستوفی، اندیشه، باغستان، حسن آباد، رودهن، کن، واوان، قلعه نو، وحیدیه، باقر شهر، کهریزک برگزار شد.