اینانلو : وحدت ملت و تعامل مسئولان؛ انتخاباتی دشمن شکن را رقم میزند
اینانلو : وحدت ملت و تعامل مسئولان؛ انتخاباتی دشمن شکن را رقم میزند

شهریاریها : معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار بر لزوم وحدت ملت و تعامل هرچه بیشتر مسئولان تاکید کرد و گفت: باید با حفظ این دو مقوله در سطح شهرستان، حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برگزاری انتخاباتی باشکوه و دشمن شکن را سرعت بخشید.  سید علی اینانلو بعدازظهر امروز در اولین جلسه […]

IMG17532753شهریاریها : معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار بر لزوم وحدت ملت و تعامل هرچه بیشتر مسئولان تاکید کرد و گفت: باید با حفظ این دو مقوله در سطح شهرستان، حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برگزاری انتخاباتی باشکوه و دشمن شکن را سرعت بخشید.

 سید علی اینانلو بعدازظهر امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات شهریار که با حضور تمام مسئولین کمیته های ستاد انتخابات در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به دو انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید با گسترش تعامل و همکاری مطلوب میان ادارت و دستگاه های دولتی، برای برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات تلاش کرد.

این مسئول عنوان کرد: در این دوره از انتخابات، به دلیل موقعیت حساس موجود باید برنامه ریزیهای دقیق و مدون صورت گیرد تا فرایند انتخابات به موقع آغاز شود که در این مساله درک به موقع و بجا از شرایط موجود بسیار یاری دهنده است.

وی ادامه داد: در این زمینه با تلاش مسئولان شهرستان و اعضای ستاد انتخابات، تاکنون تمام اخبار و اقدامات لازم درباره انتخابات منتشر و منعکس شده است و تمام فعالیت های انجام گرفته در خصوص اطلاع رسانی توسط کمیته مربوطه مستند سازی شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار از شناسایی و معرفی هیئت اجرایی و معتمدین خبر داد و گفت: به دنبال شناسایی و معرفی هیئت اجرایی و معتمدین، اولین جلسه هیأت اجرایی شهرستان برگزار می شود که طی آن تصمیمات لازم در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اتخاذ خواهد شد.

اینانلو متذکر شد: بنابر اطلاعیه های منتشر شده، ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ 26 فروردین ماه جاری از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT آغاز می شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: این انتخابات هم مانند سایر انتخابات که در سالهای گذشته برگزار شد، با حضور حداکثر و پرشور مردم برگزار می شود و تلاش تمام مسئولان نیز برای تحقق این امر به بهترین نحو ممکن نتیجه خواهد داد، تاکنون تمام کمیته ها مربوطه با تعاملی مثبت در این زمینه فعالیت کرده اند و امید می رود به فضل الهی پروسه انتخابات آتی به نحو قابل قبول و مطلوبی انجام شود.