ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار راه اندازی می شود
ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار راه اندازی می شود
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار با اشاره به نیاز به بانوان در برخی عملیات های اتش نشانی از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، احمد کریمی از افزایش نیرو جهت تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در مواقع حادثه اشاره کرد و دراین باره اظهار داشت: نیروهای موجود سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار پاسخگوی تعداد جمعیت و منطقه جغرافیایی این شهر نیست که در همین راستا پی گیر افزایش تعداد ۹۰ نیرو برای این سازمان هستیم که از این تعداد ۹ نفر نیروی بانو جذب خواهند شد که آزمون آنها انجام شده و مراحل بعدی در حال پی گیری می باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار گفت: حوادث آتش نشانی در برخی مواقع نیاز به نیروهای آتش نشان بانودارد که دراین راستا به زودی ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار راه اندازی خواهد شد.

وی به وظیفه سخت و خطیر آتش نشانی پرداخت و ادامه داد: شغل آتش نشانی از مشاغل سخت و حساس می باشد و اگر عشق و علاقه و حس انسان دوستی در میان نباشد کمتر کسی می تواند دراین شغل ثابت بماند.

کریمی در ادامه به موفقیت های این سازمان اشاره کرد و افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار در مقاطع مختلف از جمله مسابقات و حوزه آموزشی تاکنون مقامات برتری را در استان کسب نموده است.

وی یاد آور شد: سازمان آتش نشانی شهریار به صورت شبانه روزی و با تمام توان و تلاش خود در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده باش است و امیدواریم با حمایت های تمامی مسئولان به خصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری گام های ارزشمندی را جهت جلوگیری از حوادث و پیشامد های ناگوار برداشته باشیم.