ایجاد شرکت تعاونی مستقل خبرنگاران در شهریار
ایجاد شرکت تعاونی مستقل خبرنگاران در شهریار

شهریاریها : جمعی از اهالی رسانه در غرب استان تهران گرد هم آمدند و با بررسی مشکلات حرفه خود در این شهرستان به کند و کاو در آنها پرداختند. طی این نشست اهالی رسانه شهرستان شهریار به منظور ارتقای جایگاه خود در شهرستان بر لزوم ایجاد شرکت تعاونی مستقل در این شهرستان تاکید کردند. در […]

متفرقهشهریاریها : جمعی از اهالی رسانه در غرب استان تهران گرد هم آمدند و با بررسی مشکلات حرفه خود در این شهرستان به کند و کاو در آنها پرداختند.

طی این نشست اهالی رسانه شهرستان شهریار به منظور ارتقای جایگاه خود در شهرستان بر لزوم ایجاد شرکت تعاونی مستقل در این شهرستان تاکید کردند.

در ابتدای این نشست که برای نخستین بار در شهرستان شهریار برگزار شد حجت‌الاسلام اسماعیل ناصری سرپرست روزنامه سیاست روز در غرب استان تهران با تاکید بر لزوم ایجاد روحیه هم‌گرایی و هم‌فکری بین خبرنگاران شهریاری اظهار کرد: ایجاد شرکت عرضه محصولات فرهنگی خبرنگاران می‌تواند سبب ایجاد درآمد ماهیانه به نسبت مناسبی برای خبرنگاران شود. با ایجاد این شرکت از این پس می‌توانیم شاهد این باشیم که هیچ یک از اهالی رسانه وام‌دار مقامات مسئول نباشند.

پس از اظهارات وی پرویز امینی که از پیشکسوتان خبری شهرستان شهریار محسوب می‌شود طی اظهاراتی با اشاره به خروجی این قبیل جلسات بین خبرنگاران گفت: مشکلات درون صنفی باعث عدم رسیدن خبرنگاران به نتیجه مشخص می‌شود که در صورت رفع این مشکلات شاهد پیشرفت روزافزون جامعه خبری شهرستان شهریار خواهیم بود.

بعد از اتمام اظهارات وی سید میلاد علوی خبرنگار خبرگزاری فارس در شهریار با تاکید بر لزوم رفع دودستگی‌ها میان خبرنگاران این شهرستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید بتوانند تحمل دیدگاه‌های متفاوت یکدیگر را داشته باشند و در هر صورت احترام یکدیگر را حفظ کنند نه اینکه با ایجاد فضایی دو دسته سبب سوءاستفاده برخی افراد شوند.

در انتهای نشست محسن‌زاده مسئول مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با تاکید بر درستی اظهارات خبرنگاران حاضر در جلسه افزود: برگزاری این قبیل جلسات سبب دلگرمی تمامی مسئولان به ویژه مردم شهرستان خواهد شد چرا که می‌تواند روز به روز بر توفیقات شهرستان شهریار بیفزاید.

گفتنی است در انتها حاضران در جلسه با حداکثر آراء ایجاد شرکت تعاونی مستقل در شهرستان شهریار با هدف حمایت از خبرنگاران در زمینه‌های مختلف تصویب کردند.