دومین اپیزود از پادکست «سینما شهر قصه»، یکشنبه هجدهم خرداد در سایت سینماسینما منتشر می‌شود. در این اپیزود، از زبان فیلم‌ها و فیلم‌سازان، درباره مهاجرت و مهاجران خواهیم شنید. گفت‌وگوهای اختصاصی با همایون اسعدیان، محسن امیریوسفی و محمدحسین مهدویان که درباره قصه بعضی فیلم‌هایشان یا حواشی مرتبط با آنها صحبت کرده‌اند از بخش‌های اپیزود خردادماه […]

دومین اپیزود از پادکست «سینما شهر قصه»، یکشنبه هجدهم خرداد در سایت سینماسینما منتشر می‌شود.

در این اپیزود، از زبان فیلم‌ها و فیلم‌سازان، درباره مهاجرت و مهاجران خواهیم شنید.

گفت‌وگوهای اختصاصی با همایون اسعدیان، محسن امیریوسفی و محمدحسین مهدویان که درباره قصه بعضی فیلم‌هایشان یا حواشی مرتبط با آنها صحبت کرده‌اند از بخش‌های اپیزود خردادماه «سینما شهر قصه» است.

در اپیزود دوم نیز، طبق روال این پادکست، بخش‌هایی از فیلم‌های شاخص تاریخ سینمای ایران و همینطور بخش‌هایی از صحبت‌های جریان‌ساز سینماگران را در دیگر رسانه‌ها که با موضوع این قسمت در ارتباطند خواهید شنید.

دومین اپیزود از پادکست «سینما شهر قصه» که محصول پایگاه خبری-تحلیلی سینماسینماست و طراحی و اجرای آن را حسام مقامی‌کیا بر عهده داشته، با زمانی حدود ۴۵ دقیقه بر روی سایت سینماسینما در دسترس و از روز شنبه نیز در آی‌تونز، گوگل‌پادکست و تمامی اپ‌های پادکست‌خوان قابل شنیدن خواهد بود.