اولین همایش بزرگ پیاده روی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت
اولین همایش بزرگ پیاده روی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت
شهریاریها - اولین همایش بزرگ پیاده روی و ورزش صبحگاهی کارگران شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت به همت هیئت ورزش کارگری شهرستان ملارد و موسسه غیرانتفاعی عمران و نگهداری شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با مشارکت گروه هلدینگ رایزکو برگزار شد.

به گزارش شهریاریها ، در این همایش که جمع کثیری از کارگران و مدیران واحدهای مستقر در شهرک صنعتی صفادشت حضور داشتند پس از طی مسافت دو کیلومتری با اجتماع در محوطه مجتمع صنعتی هلدینگ رایزکو نسبت به ورزش صبحگاهی پرداختند.

در ادامه رهگذر با ابراز تشکر از حضور ورزشکاران عزیز اعلام نمود انشااله در طول سال جاری برنامه ریزی لازم برای ورزش آقای و بانوان شاغلین واحدهای مستقر در شهرک صنعتی صفادشت انجام خواهد شد.

سپس با حضور خدایار رییس شورای اسلامی شهر صفادشت، ضابطیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد، شیخلر و موسوی اعضای هیات مدیره و رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت جوایزی از جمله دو سفر مشهد مقدس با خانواده، ۱۴ راکت بدمینتون، ۱۴ ست دارت، ۵ کارت هدیه از طرف شورای اسلامی شهر صفادشت و ۳ دست لباس گرمکن از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

گفتنی است در این همایش سعادت و زرگر از اعضای شورای اسلامی شهر، سروان وجدانی رییس کلانتری صفادشت و سروان حیدرخواه رییس پلیس راه صفادشت نیز حضور داشتند.