اولین مدرسه کاراته پسران ایران درشهرستان شهریار
اولین مدرسه کاراته پسران ایران درشهرستان شهریار

گروه ورزش شهریاریها : مدرسه کاراته پسران برای اولین بار در ایران به همت هیئت کاراته شهرستان شهریار شروع به کارنمود. فهیمی دبیر هیئت کاراته شهرستان شهریار با بیان اینکه مدرسه کاراته پسران با شعار اخلاق گرایی وتواضع در کاراته  و باهدف  آموزش پایه ایی به نونهالان و نوجوانان دانش آموز ، استعدادیابی و زیرسازی […]

p4se173u-0گروه ورزش شهریاریها : مدرسه کاراته پسران برای اولین بار در ایران به همت هیئت کاراته شهرستان شهریار شروع به کارنمود.

فهیمی دبیر هیئت کاراته شهرستان شهریار با بیان اینکه مدرسه کاراته پسران با شعار اخلاق گرایی وتواضع در کاراته  و باهدف  آموزش پایه ایی به نونهالان و نوجوانان دانش آموز ، استعدادیابی و زیرسازی این ورزش پرطرفدار جهت استفاده در آینده ای نزدیک با پیگیری های هیئت کاراته شهرستان ، فعالیت صمیمانه مدیریت مدرسه ” بهار ”  آقای کلانتری واقع در فاز۳ اندیشه ، مساعدت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و مربیگری ژیان طاهرکرمی ازپیشکسوتان و قهرمانان کاتای کشور شروع به فعالیت و با استقبال بی نظیر اولیای دانش آموزان همراه گردید.

دراین خصوص سالنی با تمامی امکانات آموزش ورزش کاراته درمدرسه “بهار” توسط مدیریت محترم  مدرسه آقای کلانتری تجهیز و دراختیار مربی و هنرجویان قرار داده شده است که در زنگ ورزش مدرسه به کلیه دانش آموزان کاراته به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

همچنین اولین دوره مسابقات کیهون و کاتای دانش آموزی نیز در همین مدرسه باحضور کلیه دانش آموزان مدرسه روز جمعه ۱۱/۱۱/۹۲ برگزار و به نفرات برتر حکم و مدال و جوایزی با حضور اعضای محترم شورای شهراندیشه ، آقای کلانتری مدیریت مدرسه “بهار” ، اقایان تاجیک و هاشملو نمایندگان اداره ورزش ، آقای رهنماریاست هیئت کاراته و آقای فهیمی دبیر هیئت کاراته شهرستان شهریاراهداء گردید.