«موچین» اولین سریال عرضه شده در شبکه نمایش خانگی است که مجوز تولید خود را نه از «شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی» در وزارت ارشاد که از زیرمجموعه‌های صداوسیما دریافت کرده است. به گزارش سینماسینما، سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی که تاکنون سه قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است اولین سریالی است که پروانه […]

«موچین» اولین سریال عرضه شده در شبکه نمایش خانگی است که مجوز تولید خود را نه از «شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی» در وزارت ارشاد که از زیرمجموعه‌های صداوسیما دریافت کرده است.

به گزارش سینماسینما، سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی که تاکنون سه قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است اولین سریالی است که پروانه ساخت خود را برخلاف روال معمول دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی، به جای شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی در سازمان سینمایی، از صداوسیما دریافت کرده است.

این سریال که عرضه خود را هم از سامانه «روبیکا» به‌عنوان یکی از اپلیکیشن‌های دارای قرارداد با سازمان صداوسیما آغاز کرد، مجوز اولیه خود را از معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما و با هدف عرضه در آی‌پی‌تی‌وی‌ها گرفت و همچنین مذاکراتی هم با ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) یکی دیگر از زیرمجموعه‌های خبرساز سازمان صداوسیما در ماه‌های اخیر داشته است.

این سریال بعد از اتمام فرآیند تولید برای عرضه در شبکه نمایش خانگی پروانه نمایش خود را از وزارت ارشاد دریافت کرد.

منبع: مهر