الک بالدوین بازیگر آمریکایی که در یک حادثه با شلیک مستقیم منجر به مرگ فیلمبردار یک فیلم شد، برای اولین بار به سوالات رسانه‌ها پاسخ گفت. به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپوتر، الک بالدوین بعد از حادثه شلیک به هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم «زنگار» که سر صحنه در ۲۱ اکتبر اتفاق افتاد و منجر به مرگ این فیلمبردار جوان شد، […]

الک بالدوین بازیگر آمریکایی که در یک حادثه با شلیک مستقیم منجر به مرگ فیلمبردار یک فیلم شد، برای اولین بار به سوالات رسانه‌ها پاسخ گفت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپوتر، الک بالدوین بعد از حادثه شلیک به هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم «زنگار» که سر صحنه در ۲۱ اکتبر اتفاق افتاد و منجر به مرگ این فیلمبردار جوان شد، برای اولین بار مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت.

او کنار جاده با تعدادی زیادی از خبرنگاران صحبت می‌کرد.

روز شنبه، بالدوین که با همسرش هیلاریا بود یک بار دیگر درباره کار و فردی که مدیر فیلمبرداری پروژه بود صحبت کرد و او را دوست خود خواند.

وی همچنین در مورد توانمندی تولید و ادامه کار عوامل فیلم «زنگار» اظهار کرد که فکر نمی‌کنم تولید فیلم دوباره راه‌اندازی شود.

وی گفت: روزی که به شهر سانتافه رسیدم و شروع به فیلمبرداری کردیم، او (هالینا هاتچینز) و کارگردان فیلم را به شام دعوت کردم. ما یک گروه خیلی خیلی خوب بودیم که با هم کار می‌کردیم تا اینکه این اتفاق وحشتناک افتاد.

منبع: مهر