اهدای جهیزیه به 50 نوعروس نیازمند در بهارستان
اهدای جهیزیه به 50 نوعروس نیازمند در بهارستان

شهریاریها : همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، و روز زن، از سوی موسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) نسیم شهر، تعداد50 جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های محروم شهرستان بهارستان اهدا شد. در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، خیران و مسئولان ارگان‌ها و نهادهای شهرستان بهارستان برگزار شد، خودروهای حامل جهیزیه نوعروسان […]

13910425000074_PhotoAشهریاریها : همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، و روز زن، از سوی موسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) نسیم شهر، تعداد50 جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های محروم شهرستان بهارستان اهدا شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، خیران و مسئولان ارگان‌ها و نهادهای شهرستان بهارستان برگزار شد، خودروهای حامل جهیزیه نوعروسان بارگیری و به نشانی آنها ارسال شد.

حجت‌الاسلام عباس خیری‌نژاد مسئول موسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) نسیم شهر ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با کمک و مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران شهرستان بهارستان، موفق شدیم که تعداد 50 جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های محروم این منطقه تهیه کنیم که امروز به میمنت سالروز ولادت باسعادت بانوی دوعالم این هدایا به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

خیری‌نژاد افزود: موسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) قریب به 6 سال است که با همت جمعی از خیرین شهرستان بهارستان فعالیت خود را در جهت کمک‌رسانی به افراد محروم جامعه آغاز نموده و تاکنون بالغ بر 550 خانواده را تحت پوشش قرار داده و در مناسبت‌های مختلف کمک‌هایی را از قبیل ودیعه مسکن، وام کوتاه مدت اعطای ارزاق عمومی و…  به افراد نیازمند ارائه می‌نماید.

وی تصریح کرد: با کمک تعدادی از پزشکان خیر و نیکوکار در بحث مسائل درمانی خانواده‌ها و افراد نیازمند اقداماتی انجام می‌گیرد.

خیری‌نژاد افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر موسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) واقع در شهرستان بهارستان، نسیم شهر روبه‌روی ساختمان بخشداری بوستان ارائه دهند.