پ
  • شناسه : 13549
  • 12 اسفند 1397 - 7:28
  • 332 بازدید

انهدام ۸ باند زورگیر با ۱۰۵ فقره سرقت در غرب استان تهران

انهدام ۸ باند زورگیر با ۱۰۵ فقره سرقت در غرب استان تهران
انهدام ۸ باند زورگیر با ۱۰۵ فقره سرقت در غرب استان تهران

شهریاریها : فرمانده انتظامی استان از انهدام ۸ باند بزرگ زورگیر، با ۱۰۵ فقره سرقت در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد. سردار “خانچرلی” در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و زورگیری و شکایت چند نفر در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی استان از انهدام ۸ باند بزرگ زورگیر، با ۱۰۵ فقره سرقت در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

سردار “خانچرلی” در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و زورگیری و شکایت چند نفر در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی در پی فعالیت های اطلاعاتی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی ۸ باند زورگیر و دستگیری ۲۶ نفر در عملیاتی هماهنگ و منسجم شده و متهمان جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سردار خانچرلی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول کرده و در ادامه به ۱۰۵ فقره زورگیری در شهرستان های شهریار و ملارد تحت عنوان مسافربری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: جهت تردد از تاکسی های آرم دار استفاده کرده و از سوار شدن به خودروهای متفرقه جدا خودداری کنند.

برچسب ها

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار 11 فروردین 1403

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار

شهرستان شهریار در فاصله سی کیلومتری از غرب تهران قرار دارد. این شهرستان با وجود باغ‌های متعدد و فراوان، آب‌و‌هوایی تمیز به عنوان نگین سبز غرب استان تهران نام گرفته است.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.