انهدام باند 18 نفره سارقان فیوج با کشف 167 فقره سرقت
انهدام باند 18 نفره سارقان فیوج با کشف 167 فقره سرقت

شهریاریها : :جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ سارقان منزل ومغازه، دستگیری 18 سارق فیوج ،کشف 167 فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ افضل گلزاری به تشریح یکی از عملیاتهای مهم پلیس در 20 روز گذشته پرداخت و اظهار داشت: اقدامات خوب پلیس […]

نیروی انتظامیشهریاریها : :جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ سارقان منزل ومغازه، دستگیری 18 سارق فیوج ،کشف 167 فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ افضل گلزاری به تشریح یکی از عملیاتهای مهم پلیس در 20 روز گذشته پرداخت و اظهار داشت: اقدامات خوب پلیس این استان مرهون همکاری، همدلی و پشتیبانی مردم شهرستانهای غرب استان تهران است.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به تعامل وهمکاری خوب مردم با پلیس در 11 ماه گذشته گفت:اقدامات خوب پلیس در مدت زمان گذشته مرهون همکاری،همدلی وپشتیبانی مردم شریف شهرستانهای غرب استان تهران بوده است.

انهدام باند بزرگ سارقان فیوج وکشف 167 فقره سرقت منزل، مغازه واماکن

افضل گلزاری در ادامه به عملیات مهم پلیس این استان و انهدام باند بزرگ سارقان فیوج وکشف 167 فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن اشاره و اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل ومغازه در شهرستان ملارد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه در ابتدای کار و تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان بصورت باندی و با استفاده از خودروهای مدل بالا”زانتیا، پژو 206 و405″ پس از شناسائی منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت می کردند.

این مسئول در تشریح عملیات دستگیری سارقان فیوج گفت: در ادامه تلاشهای پلیس یک سارق منزل بنام “محمد- الف” توسط ماموران کلانتری 11 مرکزی شهرستان ملارد در مارلیک دستگیر شد سارق در بازجوئیهای پلیس به همدستی با تعدادی از افراد طایفه فیوج در سرقت شهرستان ملارد اعتراف کرد.

با تشکیل پنج تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی، شناسائی سارقان فیوج در دستور کار قرار گرفت تا اینکه پس از چندین شبانه روز تعقیب ومراقبت، هشت سارق فیوج بنامهای “ایمان-م”، “مجتبی-م”، “نعمت-ت”، “فرزاد-م”، “پرستو-م”، “اعظم-ع”، “عظیم- م”، ” فرزاد-ه” و 9 مالخر در شهرستان ملارد شناسائی و دستگیر شدند.

این گزارش حاکیست در بازرسی از منازل و مخفیگاه سارقان فیوج ومالخران، اموال مسروقه شامل لوازم خانگی و برقی به ارزش یک میلیارد ریال و سه دستگاه خودروی تیزرو و سبک و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف وسارقان در بازجوئیهای پلیس به 167 فقره سرقت منزل،مغازه واماکن خصوصی در شهرستانهای ملارد، شهریار، قدس و استان البرز اعتراف کردند.

اعضای باند سارقان فیوج در بازجوئیهای پلیس اعتراف کردند: با پرسه زنی در مناطق ومحله های مرفه نشین، پس از اطمینان از خالی بودن منازل، اغلب منازل ویلائی را مورد سرقت قرار می دادند.