انهدام باند سرقت مسلحانه در غرب تهران/۲۲قبضه سلاح کشف شد
انهدام باند سرقت مسلحانه در غرب تهران/۲۲قبضه سلاح کشف شد
شهریار- رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.

به گزارش شهریاریها ،سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از بیست‌و هفتمین مرحله اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و اولین مرحله طرح برخورد با سارقان و مالخران غرب استان تهران طی سخنانی گفت: در این طرح تاکنون ۵۷۸ فقره حکم قضائی در غرب استان اجرا شده و ۱۷ باند از سارقین زورگیر که سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شدند و یک‌هزار و ۴۸۷ متهم دستگیر شدند، که از این تعداد ۷۰۰ نفر سارق و مالخر بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: همچنین ۱۶۴ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قضائی به مالباختگان تحویل داده می‌شود و علاوه بر آن ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر و قمه که اراذل‌و اوباش استفاده می‌کردند، نیز کشف شد.

وی گفت: کشف ۱۷۴ هزار و ۹۳۳ کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد تومان، ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع آوری دو هزار و ۸۰ نفر قاچاقچی، معتاد متجاهر و خرده‌فروش شناسایی و دستگیری ۳۴ قاچاقچی عمده از دستاوردهای اجرای این طرح امنیت محله محور بوده است.

رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام یک باند سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: پلیس قصد عملیات دستگیری سارقین حین انجام سرقت را داشت اما با تیراندازی سارقین مواجه شده و تیر به یکی از همکاران پلیس اصابت کرد، اما با گذشت ۴۸ ساعت محل اختفا این باند سه نفره شناسایی و دستگیر شدند و حین انجام دستگیری نیز بازهم اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس داشتند.