انهدام باند زورگیری در شهر قدس
انهدام باند زورگیری در شهر قدس

شهریاریها : شاهپور فلاحی در شهرستان قدس اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی در غالب مسافربر شخصی از آنها زورگیری کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام کارهای اطلاعاتی و چهره‌نگاری متهمان […]

شهریاریها : شاهپور فلاحی در شهرستان قدس اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی در غالب مسافربر شخصی از آنها زورگیری کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام کارهای اطلاعاتی و چهره‌نگاری متهمان یکی از سارقان معروف شهرستان قدس را شناسایی و وی را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده با توجه به شواهد و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و سه نفر از همدستان خود را معرفی کرده که در عملیاتی ویژه هر سه نفر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فلاحی در پایان متذکر شد: متهمان دستگیرشده در بازجویی فنی و پلیسی به ۱۷ فقره زورگیری اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.