انتقاد معاون دادستان کل کشور از تعطیلی کارخانه بزرگ الیاف شهریار
انتقاد معاون دادستان کل کشور از تعطیلی کارخانه بزرگ الیاف شهریار
معاون دادستان کل کشور گفت: بنده قطعا گزارش بازدید از شرکت بزرگ نساجی الیاف شهریار را به صورت انتقادی برای ریاست بنیاد مستضعفان خواهم نوشت چراکه توجه خاصی به این واحد نشده است و می‌توانند بدون سختی مشکلات این واحد تولیدی را مرتفع کنند.

به گزارش شهریاریها به نقل از خبرگزاری فارس ؛ معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص مشکلات شرکت بزرگ نساجی الیاف شهریار اظهار کرد: طی مدتی که کارخانه نساجی بنیاد مستضعفان در باغستان تولید اصلی را نداشته و تعطیل بوده، از آنجایی که ماسک مورد نیاز مردم بوده این کارخانه اقدام به تولید ماسک کرده و  باعث اشتغال تعدادی از کارگران شده است.

وی گفت: پرونده‌های حقوقی شرکت بایستی پیگیری شود چراکه بدهی‌های مالی مانع دریافت کارت بازرگانی و سایر فعالیت‌‌های تجاری شده است اما با نیم نگاه بنیاد مستضعفان به راحتی قابل حل است.

معاون دادستان کل کشور افزود: بنده قطعا گزارش بازدید از شرکت بزرگ نساجی الیاف را به صورت انتقادی برای ریاست بنیاد مستضعفان خواهم نوشت چراکه توجه خاصی به این واحد نشده است و می‌توانند بدون سختی مشکلات این واحد تولیدی را مرتفع کنند.

عمرانی گفت: ما امروز به دنبال آن هستیم که این واحد را به معنای واقعی احیا کنیم و درهمین راستا هر اقدامی که لازم باشد از سوی دادستانی کل کشور انجام می‌شود زیراکه مجموعه‌ای با این عظمت در جایگاه اصلی خود قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی نزدیک به پایتخت اهمیت ویژه ای در رونق اقتصادی دارند و باتوجه به دسترسی این واحد تولیدی به راه‌های مواصلاتی، لازم است حمایت‌های مورد نیاز صورت گیرد تا از خام فروشی به‌خصوص در صنعت پتروشیمی جلوگیری شود.

به گزارش فارس، شرکت بزرگ سهامی الیاف واقع در ابتدای محور فتح – باغستان در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار قرار دارد که بیش از ۵ دهه از راه‌اندازی آن می‌گذرد و مدت زیادی است که به دلیل داشتن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی، نداشتن کارت بازرگانی و چندین پرونده حقوقی از مدار تولید با بیش از ۱۰۰۰ نیرو خارج شده است.

اخبار آرشیوی می باشد.

عکس : arad-oas.com