انتقاد امام جمعه شهریار از تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور
انتقاد امام جمعه شهریار از تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور
شهریاریها - امام جمعه شهریار با مقایسه اختصاص اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای ۳ شهرستان شهریار، قدس و ملارد از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در مقابل بودجه ۲۱۰۰ میلیارد تومانی برای ۳ شهرستان شرق استان تهران، گفت: طبق نامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان امام‌خمینی(ره) با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی تکمیل نخواهد شد.

به گزارش شهریاریها ، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه شهریار با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران اظهار‌کرد: رئیس جمهور در خلال این سفرها در شهریار نیز حضور داشتند و امروز می‌پرسیم که نتیجه این سفر و مصوبات این سفر چه شد و برای مردم چه ارمغانی داشت.

وی گفت: پس از تخصیص مصوبات این سفر متوجه شدیم که گویا استان تهران ۳ شهرستان آن هم در شرق استان دارد و در غرب استان تهران طبق جدول تخصیص اعتبارات سفر دولت گویی شهرستانی وجود ندارد.

امام جمعه شهریار بیان‌داشت: مجموع جمعیت ۳ شهرستان شرق استان تهران که ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای آن از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور دیده شده است، به اندازه جمعیت شهرستان شهریار نمی‌شود و برای ۳ شهرستان شهریار، قدس و ملارد ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده است.

حسینی ادامه داد: از این ۱۱۰ میلیارد تومان نیز، ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) و ۱۰ میلیارد دیگر برای ۳ شهرستان است و همچنین طبق نامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران، اعلام شده است که با این اعتبار ۱۰۰ میلیاردی بیمارستان شهریار تکمیل نخواهد شد.

امام جمعه شهریار خاطرنشان‌کرد: آقای رئیس‌جمهور در همین بیمارستان در حال احداث که آمد، قول داد که این بیمارستان امسال تکمیل خواهد شد اما طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی با این اعتبار بیمارستان در سال جاری به نتیجه نخواهد رسید.

حسینی تصریح‌کرد: این ۲۱۰۰ میلیارد تومان غیر از سایر بودجه‌هایی است که دیده شده و گویا احساس می‌کنند که تهران در این ۳ شهرستان شرق استان تعریف شده است.