پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت پرسپولیس در این چند سال اخیر افتضاح بوده است. تیمی که مدیریتش شش ماه یکبار تغییر کند حاصلش همین می‌شود. سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان در خصوص جدایی چند بازیکن تیم پرسپولیس و شرایط این روز‌های این تیم اظهار داشت: طبیعتاً جدایی این بازیکنان در آستانه فینال لیگ […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت پرسپولیس در این چند سال اخیر افتضاح بوده است. تیمی که مدیریتش شش ماه یکبار تغییر کند حاصلش همین می‌شود.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان در خصوص جدایی چند بازیکن تیم پرسپولیس و شرایط این روز‌های این تیم اظهار داشت: طبیعتاً جدایی این بازیکنان در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا چیزی جز ضعف مدیریت نیست، قرارداد‌ها طوری با بازیکنان تنظیم شده که بازیکن با یک بند می‌تواند تیم را ترک کند اتفاقی که در این چند سال گریبان تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس را گرفته است و این چیزی جز ضعف مدیریت در انعقاد قرارداد‌ها نیست.

وی ادامه داد: مهدی ترابی مثل آب خوردن از تیم جدا شد، آن هم به خاطر بندی که در قراردادش بود، بازیکن نباید به این راحتی از تیم جدا شود، اگر این اتفاقات در حال رخ دادن است دلیلش به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که طوری قرارداد می‌بندد که بازیکن بدون اینکه سودی به باشگاه برساند از تیم جدا می‌شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت مگر نمی‌دانست تیم باید در فینال آسیا بازی کند؟ چرا اجازه جدایی بازیکنانی، چون شجاع، ترابی، علیپور را داد؟ به نظرم مدیریت پرسپولیس در این چند سال اخیر افتضاح بوده است. تیمی که مدیریتش شش ماه یکبار تغییر کند حاصلش همین می‌شود یک مدیر برای باشگاه‌داری نیاز به زمان دارد. انصاری‌فرد شش ماه در پرسپولیس حضور داشت چه کسی حضور او در این مدت را حسابرسی کرد؟ چه کسی گفت درآمدت چقدر بوده یا چقدر بدهی بالا آوردی؟ این‌ها معضلات مدیریت در باشگاه‌های ما است.

انتظاری در خصوص اینکه پرسپولیس در فینال آسیا با این بازیکنانی که از دست داده دچار مشکل نمی‌شود افزود: مرحله قبلی تیم خیلی با غیرت بازی کرد، اما این همه جا جوابگو نیست به نظرم نبود شجاع در فینال بیشتر از بازیکنان دیگر به چشم خواهد آمد.

وی در پایان درخصوص صحبت‌های رسول پناه درباره مردم مازندران بیان کرد: رسول پناه در حدی نیست که بخواهد درباره مردم مازندران حرف بزند، تمام مردم ایران می‌دانند استان مازندران چه پتانسیل‌هایی در هر زمینه دارد و توقع ما از وزارت ورزش این است که رسماً از مردم مازندران عذرخواهی کند، چون رسول‌پناه انتخاب وزارت برای پرسپولیس بود.