انتخابات ۱۴۰۰ در شهریار در امنیت کامل برگزار شده است
انتخابات ۱۴۰۰ در شهریار در امنیت کامل برگزار شده است
استاندار تهران با اشاره به مشارکت خوب مردم و هوشیاری و دقت عوامل انتظامی و اجرایی و نظارتی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان شهریار تاکنون در امنیت برگزار شده است.

به گزارش شهریاریها ،انوشیروان محسنی بندپی شامگاه جمعه با حضور در شعب اخذ رأی شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان تهران تعداد ۶ هزار و ۸۴۶ صندوق رأی داشتیم و با لطف خدا، مشارکت مردم و هوشیاری و دقت و مراقبت و مواظبت عوامل انتظامی و همکاری خوبی عوامل اجرایی و نظارتی هیچ مورد خاصی که سبب ایجاد حاشیه شود و امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد را شاهد نبوده ایم.

محسنی بندپی گفت: از همان ساعات اولیه اخذ رأی که ساعت ۷ صبح و ساعت زودتر نسبت به سنوات قبل آغاز شد، مردم با آرامش، نظم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

وی در خصوص وضعیت انتخابات و شعب اخذ رأی در شهریار نیز عنوان داشت: در شهرستان شهریار نیز با همدلی نیروی انتظامی غرب استان تهران با فرمانداری و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات مطلوب در حال انجام است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه شهریار پس از شهر تهران یکی از قطب‌های جمعیتی محسوب می‌شود افزود: در این شهرستان با ۳۳۱ صندوق اخذ رأی همه شرایط رعایت شده و تعرفه‌ها و عوامل اجرایی و نظارتی به اندازه کافی بوده و نظم و انضباط و تأمین امنیت نیز با حضور نیوری انتظامی و دادگستری صورت گرفته و مجموعه این عوامل سبب شده انتخابات با نظم و انضباط خاص انجام گیرد.

گفتنی است این بازدید به اتفاق طاهری فرماندار ، عسگری پور دادستان شهرستان و سردار ظهیری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران صورت گرفت.