انبار علوفه در شهرستان شهریار پس از 12 ساعت آتش سوزی خاموش شد
انبار علوفه در شهرستان شهریار پس از 12 ساعت آتش سوزی خاموش شد

گروه حوادث شهریاریها : رضا قاسمی روز پنجشنبه افزود: ساعت 9 و 14 دقیقه روز چهارشنبه از طریق سامانه 125 خبر حریق انبار علوفه در محوطه گاوداری، واقع در بلوار پلیس به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان شهریار گزارش داده شد. وی گفت: با توجه به گستردگی حریق آتش نشانان تمامی ایستگاه های هفت گانه […]

81676265-70022381

گروه حوادث شهریاریها : رضا قاسمی روز پنجشنبه افزود: ساعت 9 و 14 دقیقه روز چهارشنبه از طریق سامانه 125 خبر حریق انبار علوفه در محوطه گاوداری، واقع در بلوار پلیس به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان شهریار گزارش داده شد.

وی گفت: با توجه به گستردگی حریق آتش نشانان تمامی ایستگاه های هفت گانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با امکانات و تجهیزات کامل به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

قاسمی با اشاره به حساسیت وقوع این حادثه گفت: در این عملیات رییس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی، معاونان عملیات و پیشگیری سازمان و و مسوولان حراست شهرداری شهرستان شهریار در محل وقوع آتش سوزی حاضر تا بر نحوه عملیات اطفای حریق نظارت مستقیم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مساحت این سوله دو هزار مترمربع است، گفت: آتش نشانان در ابتدای عملیات، علوفه دپو شده در سوله را از محدوده آتش سوزی جداسازی کردند.

قاسمی افزود: در ادامه این عملیات فشرده با رعایت اصول ایمنی و انجام آب پاشی های مکرر آتش نشانان موفق شدند پس از نزدیک به 12 ساعت حریق را خاموش کنند.

قاسمی افزود: این عملیات به دلیل شدت و گسترگی با همکاری ماموران ایستگاه های آتش نشانی تهران، فاز سه اندیشه، ملارد، فردوسیه و باغستان از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز و در ساعت 21 و هشت دقیقه شب چهارشنبه به پایان رسید.

قاسمی با بیان اینکه این سوله انبار علوفه به علتی نامشخصی طعمه حریق شده است، اظهار کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار در حال بررسی و پیگیری است.