امام جمعه فردیس: اقدامات اخیر دشمنان علیه کشور نشانه ناامیدی آنان است
امام جمعه فردیس: اقدامات اخیر دشمنان علیه کشور نشانه ناامیدی آنان است

شهریاریها :حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان در این کلانشهر و در منطقه فردیس در کرج اظهار داشت: دشمنان با تحریم و تهدید در نظر دارند تا اهداف شوم و دیرینه خود را در کشور پیاده کنند. وی تأکید کرد: ایران اسلامی به واسطه جوانانی غیور و دلیر به پیروزی رسید […]

farj34شهریاریها :حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان در این کلانشهر و در منطقه فردیس در کرج اظهار داشت: دشمنان با تحریم و تهدید در نظر دارند تا اهداف شوم و دیرینه خود را در کشور پیاده کنند.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی به واسطه جوانانی غیور و دلیر به پیروزی رسید لذا خون آنان نهال انقلاب را آبیاری کرده است.

امام جمعه فردیس کرج گفت: ملت ایران هرگز خون‌های ریخته شده برای به دست آوردن این انقلاب را پایمال نخواهند کرد بلکه ادامه‌دهنده راه آنان نیز خواهند بود.

ایمانی افزود: دشمنان هنگامی که دیدند نمی‌توانند دیگر منافع خود را در کشور دنبال کنند، به توطئه و دسیسه‌چینی دست زدند و با اقدامات شوم می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند. در این راستا دشمنان ترور دانشمندان، تحریم، تهدید و راه‌اندازی جنگ نرم را در پیش گرفتند و درصدد ضربه به این انقلاب و ملت ایران بودند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لازم است تا آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان کشور را ارتقا دهیم افزود: افزایش بصیرت جوانان و نسل امروز مهم‌ترین راهکار برای مقابله با دسایس دشمنان است.

وی ادامه داد: ملت ایران به این انقلاب و آرمان‌هایش وابسته‌اند و هرگز دسایس دشمنان برای وارد کردن خدشه به اهداف و دستاوردهای انقلاب به جایی نخواهد رسید.

*انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در جهان شد

امام جمعه فردیس در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری اسلامی در جهان شد و امروز بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب ایران به مقابله و مبارزه با زروگویان پرداخته‌اند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ریشه‌دارترین انقلاب‌ها در جهان بوده است و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که به این انقلاب ضربه وارد کند.

ایمانی با اشاره به اینکه مردم به این انقلاب اعتماد دارند افزود: این اعتماد باعث شد تا مردم همراه این نظام باقی بمانند و همیشه در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند.

وی ملت را سرمایه عظیمی برای این نظام عنوان کرد و افزود: بزرگترین سرمایه کشور ملت ایران هستند لذا ما مسئولان باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و با خدمات‌رسانی به آنان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیش از پیش راضی نگه داریم.