امام جمعه شهر اندیشه: انتخاب سیره زندگی فاطمه زهرا(س) سبب ارتقای بینش دینی می‌شود
امام جمعه شهر اندیشه: انتخاب سیره زندگی فاطمه زهرا(س) سبب ارتقای بینش دینی می‌شود

شهریاریها : حجت‌الاسلام سیدعلی مروج در همایش بزرگ فاطمیون اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دینی در بین جوامع مختلف و نسل امروز با ترویج سیره و روش زندگی امامان میسر می‌شود. وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگترین و برترین الگو برای ما و به ویژه زنان و دختران ما محسوب می‌شوند که این قشر می‌توانند […]

850209_PhotoAشهریاریها : حجت‌الاسلام سیدعلی مروج در همایش بزرگ فاطمیون اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دینی در بین جوامع مختلف و نسل امروز با ترویج سیره و روش زندگی امامان میسر می‌شود.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگترین و برترین الگو برای ما و به ویژه زنان و دختران ما محسوب می‌شوند که این قشر می‌توانند با الگوپذیری از ایشان در تمام مراحل زندگی موفق باشند.

امام جمعه اندیشه شهریار افزود: حضرت فاطمه(س) اسوه انسانیت و فضلیت و تقوای الهی بوده و انتخاب مسیر نورانی آن حضرت سبب ارتقای بینش دینی در انسان‌ها می‌شود.

مروج افزود: آن حضرت نزد خداوند، مقام والایی دارند و هدیه گرانقدر برای پیامبر اکرم‌ (ص) محسوب می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهاجمات فرهنگی توسط دشمنان در کشور تأکید کرد: ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در بین نوجوانان و جوانان می‌تواند سدی محکم در برابر دسیسه‌های دشمنان باشد.

این مسئول با تأکید بر معرفی ابعاد وجود حضرت فاطمه (س) و سیره عملی و زندگانی ایشان افزود: این مهم موجب رونق فرهنگ اصیل اسلامی و حجاب و عفاف در جامعه می‌شود.