امام جمعه شهریار: نمایندگان ایران در مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت صحبت کنند
امام جمعه شهریار: نمایندگان ایران در مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت صحبت کنند

شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در شهریار اظهار داشت ملت ایران با تلاش خستگی‌ناپذیر و با وجود سختی‌ها و موانع بسیار توانستند به دانش پیشرفته هسته‌ای دست یابند. وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ در حالی حاصل شده است که کشورهای غربی و حکومت‌های استکباری نمی‌خواهند که این دانش در اختیار ملت‌های مستقل و […]

سالمیشهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در شهریار اظهار داشت ملت ایران با تلاش خستگی‌ناپذیر و با وجود سختی‌ها و موانع بسیار توانستند به دانش پیشرفته هسته‌ای دست یابند.

وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ در حالی حاصل شده است که کشورهای غربی و حکومت‌های استکباری نمی‌خواهند که این دانش در اختیار ملت‌های مستقل و ضد استکباری قرار بگیرد و به همین دلیل از تمام توان خود برای محروم کردن ما استفاده می‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان شهریار با اشاره به تلاش‌های سران جمهوری اسلامی به ویژه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی برای پیشرفت‌ کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه دانش هسته‌ای گفت: ملت ایران برای رسیدن به این هدف مهم هزینه‌های سنگین بسیاری پرداخت کرده‌اند که یکی از آنها شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان است.

سالمی خاطرنشان کرد: ما تمام این سختی‌ها، ناجوانمردی‌ها و دشمنی‌ها را برای توسعه و پیشرفت کشور متحمل شده‌ایم و امروز اجازه نمی‌دهیم که چند کشور زورگو تمام دستاوردهای ما را نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران در موضوع هسته‌ای باید از موضع قدرت با غربی‌ها صحبت کنند، تصریح کرد: ما در آستانه دور جدید مذاکره با گروه 1+5 هستیم و این نشست از اهمیت بالایی برخودار است.

امام جمعه شهریار ادامه داد: نمایندگان کشورمان باید بدانند که مسئولان ایران در رده‌های مختلف، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ملت ولایی ایران و بالاخره رهبری عظیم‌الشأن انقلاب حامی آنها بوده و با این پشتوانه عظیم باید برای تحقق اهداف هسته‌ای کشور تلاش کنند.

سالمی در پایان تأکید کرد: ملت ولایی ایران همواره پشتوانه محکمی برای مسئولان بودند و امروز نیز با تمام توان برای احقاق حقوق هسته‌ای کشور در میدان حاضر هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند، مانع پیشرفت کشورمان در این حوزه شود.