امام جمعه شهریار: بیداری اسلامی خاموش‌شدنی نیست
امام جمعه شهریار: بیداری اسلامی خاموش‌شدنی نیست

شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در دهه‌های اخیر کشورهای غربی تلاش بسیاری داشتند تا با استقرار حکومت‌های فاسد و سرسپرده و منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان آنها را از باورها و ارزش‌های عمیق اسلامی دور سازند. وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با […]

emamjomeشهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در دهه‌های اخیر کشورهای غربی تلاش بسیاری داشتند تا با استقرار حکومت‌های فاسد و سرسپرده و منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان آنها را از باورها و ارزش‌های عمیق اسلامی دور سازند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با تحکیم قدرت حکومت‌های زورگو در برخی از کشورهای اسلامی، غربی‌ها تصور می‌کردند که به طور کامل ممالک اسلامی را در اختیار خود دارند و تنها از جمهوری اسلامی و حکومت دینی حاکم بر ایران هراس داشتند.

خطیب جمعه شهرستان شهریار افزود: هراس آنها از انقلاب اسلامی نیز دلیل واضح و مشخصی دارند، چراکه مسلمانان و حتی افراد آزاده این انقلاب را الگوی خود قرار داده‌اند.

سالمی ادامه داد: به همین دلیل شاهد هستیم که توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران از سوی غربی‌ها اجرا شده و آنها تمام توان خود را برای ضربه زدن ما استفاده کرده‌اند.

وی تاکید کرد: به فضل الهی و با ایستادگی، استقامت و بصیرت ولایت و ملت ایران این توطئه‌ها شکست خورد و شاهد هستیم در ممالک اسلامی مردم با الگوبرداری از مردم ایران علیه حکومت‌های سرسپرده و غرب‌زده قیام کردند.

 انقلابیون مسلمان مراقب قیام خود باشند

امام جمعه شهرستان شهریار افزود: این قیام که با عنوان بیداری اسلامی تعریف می‌شود، امروز تمام کشورهای اسلامی را در برگرفته و با بصیرت و آگاهی مردم این ممالک دیگر بیداری اسلامی خاموش‌شدنی نخواهد بود.

سالمی متذکر شد: امروزه غربی‌ها در تلاش هستند تا حرکت قیام مسلمانان را منحرف کرده و برای این هدف شوم هزینه‌های بسیاری را متحمل شده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابراین ملت‌های مسلمان که با ایثار و فداکاری‌های خود علیه حکومت‌های غرب‌زده و سرسپرده قیام کرده و برای تحقق هدف والای خود هزینه‌های سنگینی را نیز پرداخت کرده‌اند، باید مراقب بوده و اجازه انحراف در مسیر الهی خود را ندهند.