امام جمعه شهرستان قدس: 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از چنگال استکبار است
امام جمعه شهرستان قدس: 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از چنگال استکبار است

شهریاریها :  حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم میراحمدی در این شهرستان اظهار داشت: در تاریخ هر جامعه‌ای رخدادها و وقایع متعددی وجود خواهد داشت که برای آن مردم معنی و مفهوم دارد. وی تصریح کرد: در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان نیز این چنین رویدادهای مهم وجود دارد که هر کدام از آنها برای ملت ایران […]

farj34شهریاریها :  حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم میراحمدی در این شهرستان اظهار داشت: در تاریخ هر جامعه‌ای رخدادها و وقایع متعددی وجود خواهد داشت که برای آن مردم معنی و مفهوم دارد.

وی تصریح کرد: در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان نیز این چنین رویدادهای مهم وجود دارد که هر کدام از آنها برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ و شیرین متعددی است و عبرت‌های آموزنده بسیاری برای ما دارد.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به مبارزه 200 ساله مردم ایران برای رهایی از ظلم و سرسپردگی در برابر کشورهای استکباری گفت: در طول این 2 قرن رخدادهایی بسیاری را ملت ایران تجربه کرده است، اما برای این مردم روز 22 بهمن معنی و مفهوم خاصی دارد.

میراحمدی تاکید کرد: 22 بهمن برای مردم ایران اسلامی روز رهایی از چنگال استکبار جهانی است و ما در این روز با پیروزی بر طاغوتیان، زندگی آزاد و مستقل را آغاز کردیم.

* حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ولایت‌مداری ملت ایران است

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 آغاز راه بسیار سخت برای حفظ انقلاب و دستاوردهای قیام ملی و دینی ملت ایران است، گفت: طی بیش از 3 دهه اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر حربه برای ضربه زدن به مردم ما و انتقام گرفتن از انقلاب استفاده‌ کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: خوشبختانه تمام توطئه‌های دشمنان با هدایت و درایت ولایت و ایستادگی مردم و مسئولان خنثی شده و از این پس نیز در سایه وحدت و همدلی ملی این راه را با قدرت طی خواهیم کرد.

میراحمدی در پاسخ به این پرسش که حضور گسترده مردمی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چه پیامی برای جهانیان دارد؟ گفت: مهمترین پیامی که با حضور در راهپیمایی به غربی‌ها به ویژه دشمنان کشور می‌دهیم این است که مردم ما دست از پیگیری آرمان‌های خود برنداشته و اجازه نمی‌دهد که دشمنان آسیبی به این نظام و کشور وارد سازند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین مردم ما با حضور در راهپیمایی با ولایت تجدید میثاق کرده و آمادگی خود را برای ایثار و فداکاری در راه رهبری به جهانیان ثابت خواهند کرد.