امام جمعه شهرستان شهریار: شعار لبیک یا خامنه‌ای ملت پیام آشکاری برای همگان دارد
امام جمعه شهرستان شهریار: شعار لبیک یا خامنه‌ای ملت پیام آشکاری برای همگان دارد

شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی دقایقی قبل در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در این شهرستان گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، امروز نیز مردم انقلابی و شهیدپرور شهریار با بصیرت بالایی که دارند، در راهپیمایی حضور یافتند و بار دیگر ایستادگی خود در راه انقلاب را اثبات کردند. وی در پاسخ به این پرسش […]

farj34شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی دقایقی قبل در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در این شهرستان گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، امروز نیز مردم انقلابی و شهیدپرور شهریار با بصیرت بالایی که دارند، در راهپیمایی حضور یافتند و بار دیگر ایستادگی خود در راه انقلاب را اثبات کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که علت حضور گسترده مردم با وجود گذشت بیش از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی چیست؟ گفت: نخستین دلیل این است که مردم ما انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نظام مردمی دانسته و خود را برای حفظ و حراست از این نظام مسئول می‌دانند.

خطیب جمعه شهرستان شهریار تاکید کرد: بنابراین طبیعی است که در صحنه حضور داشته و از هیچ تلاشی برای دفاع از انقلاب و ولایت کوتاهی نکنند.

سالمی ادامه داد: افرادی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی کرده و نمی‌خواهند سربلندی و عزت این ملت را ببینند، باید بدانند تا زمانی که مردم ما اینگونه در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب در صحنه حضور دارند، هیچ آسیبی به کشورمان وارد نخواهد شد.

وی با اشاره به تاکید راهپیمایان شهریاری بر سر دادن شعارهایی چون مرگ بر ضد ولایت فقیه و یا لبیک یا خامنه‌ای گفت:‌ این شعار و رفتار مردم پیام‌های واضح و آشکاری برای همگان دارد و ثابت می‌کند که ملت ولایی ایران تا آخرین نفس در راه دفاع از ولایت ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان شهریار افزود: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بهتر است به جای قرار گرفتن در مقابل ملت ایران،‌ دست از توطئه و دسیسه بردارند، چراکه این مردم هرگز از مبارزه با استکبار جهانی و فتنه‌گران داخلی خسته و مایوس نخواهد شد.

سالمی در پایان با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز به ویژه در شهرستان شهریار نشانه شکست توطئه‌های دشمنان برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان است، تاکید کرد: طی سال‌های اخیر فتنه‌گران و بدخواهان تلاش زیادی برای مایوس کردن مردم ما از پیگیری آرمان‌های خود داشتند که این حضور پرشمار و گسترده پاسخی به تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی است.