باشگاه النصر عربستان که به حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شکایت از پرسپولیس اعتراض داشت درخواست استیناف خود را امروز به AFC ارسال کرد. امروز مدیریت باشگاه النصر درخواست خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در مورد رد صلاحیت انضباط و کمیته اخلاق خود برای صلاحیت ثبت نام تعدادی از بازیکنان در […]

باشگاه النصر عربستان که به حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شکایت از پرسپولیس اعتراض داشت درخواست استیناف خود را امروز به AFC ارسال کرد.

امروز مدیریت باشگاه النصر درخواست خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در مورد رد صلاحیت انضباط و کمیته اخلاق خود برای صلاحیت ثبت نام تعدادی از بازیکنان در لیست تیم های پرسپولیس ایران مطرح کرده است.

به نقل از منابع الریاضیه عربستان، وکلای خارجی باشگاه النصر رسیدگی به درخواست تجدید نظر را به پایان رساندند صبح سه شنبه این درخواست ارسال شده است.

النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس تن به شکست داد.

بلافاصله بعد از این بازی تیم عربستانی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد و مدعی شد که نماینده ایران مرتکب تخلف شده است و درحالی که پنجره این تیم بسته شد از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان استفاده کرده است.

کمیته اخلاق AFC این شکایت تیم عربستانی را رد کرد اما النصر اعلام کرد که هم درخواست استیناف خواهد داد و هم به CAS شکایت خواهد کرد.