البرز هفته آینده هم بارانی است
البرز هفته آینده هم بارانی است

شهریاریها : منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این هفته شاهد کاهش دمای هوا، افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف استان البرز بودیم. وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت در ارتفاعات و مناطق مرتفع استان مانند شهرستان طالقان و روستاهای اطراف که در […]

هواشهریاریها : منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این هفته شاهد کاهش دمای هوا، افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف استان البرز بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت در ارتفاعات و مناطق مرتفع استان مانند شهرستان طالقان و روستاهای اطراف که در دامنه البرز جنوبی قرار داشتند نیز شاهد بارش برف و کاهش شدید دمای هوا بودیم.

رئیس اداره هواشناسی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا بارندگی‌ها در استان تدوام خواهد داشت، گفت: در هفته آینده وارد نیمه دوم آبان‌ماه می‌شویم و در این فصل از سال انتظار بارش باران را داریم.

رحمانیان با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه این هفته سامانه بارشی جدیدی وارد آسمان کشور می‌شود، اظهار داشت: این سامانه از عصر روز جمعه هوای استان البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

* هوا هفته آینده در البرز سردتر می‌شود

وی افزود: بر این اساس از عصر جمعه و به ویژه روز شنبه شاهد افزایش ابر در استان البرز همراه با وزش باد خواهیم بود و این شرایط موجب می‌شود که در هفته آینده شاهد تداوم بارندگی‌ها و ابری بودن هوا در البرز باشیم.

رئیس اداره هواشناسی استان البرز افزود: همچنین در هفته آینده در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان انتظار بارش برف را نیز داریم و همین امر موجب کاهش دمای هوا در استان خواهد شد.

رحمانیان تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری دمای هوا در کرج حدود 17 درجه بود که این میزان در روزهای پنجشنبه و صبح جمعه با دو درجه افزایش به 19 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در هفته آینده دمای هوای استان نیز کاهش می‌یابد، گفت: از عصر روز جمعه شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود و بنابراین هفته آینده روزهای سردی را پیش‌بینی می‌کنیم.