اقدام نمادین اسکیت بازان تهرانی در اعتراض به نشریه شارلی ابدو
اقدام نمادین اسکیت بازان تهرانی در اعتراض به نشریه شارلی ابدو

شهریاریها : رییس فدراسیون اسکیت گفت: ملی پوشان، قهرمانان و ورزشکاران اسکیت در پاسخ به اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در حرکتی نمادین، مسیردانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران تا پارک لاله را با حمل پرچم های مزین به نام حضرت محمد (ص) طی می کنند. فریبا محمدیان روزچهارشنبه در گفت وگو باایرنا گفت: این […]

81482749-6234723شهریاریها : رییس فدراسیون اسکیت گفت: ملی پوشان، قهرمانان و ورزشکاران اسکیت در پاسخ به اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در حرکتی نمادین، مسیردانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران تا پارک لاله را با حمل پرچم های مزین به نام حضرت محمد (ص) طی می کنند.

فریبا محمدیان روزچهارشنبه در گفت وگو باایرنا گفت: این مراسم فردا (پنج شنبه)همزمان با افتتاح جشنواره ملی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در ورزش در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع درامیرآباد و باحضورمعاون وزیر ورزش و جوانان و رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

نشریه شارلی ابدو چند روزقبل دراقدامی موهن کاریکاتوری علیه پیامبر گرامی اسلام چاپ کرده بود که با اعتراضات گسترده ای در کشورهای مختلف روبروشد.

رییس فدراسیون اسکیت اظهار داشت: همچنین همزمان با فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر این فدراسیون نیز چندین رقابت در رده های سنی مختلف به صورت کشوری برگزار می کند.

محمدیان افزود: به همین مناسب روزهای 9 و 10 بهمن ماه لیگ اسکیت سرعت در رده سنی جوانان و بزرگسالان در اصفهان برگزار می شود.

وی گفت: همچنین طی روزهای 15 تا 17 بهمن ماه جاری لیگ اسکیت هاکی مردان به میزبانی تبریز برگزار می شود.

رییس فدارسیون اسکیت در عین حال اظهار داشت: به دلیل حجم برنامه های فدراسیون های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در کشور،جام فجر پسران در 30بهمن ماه جاری و دختران در هفتم اسفند ماه جاری برگزار می شود.

محمدیان گفت: دومین جشنواره قهرمانی نونهالان کشور نیز پس از ایام 22 بهمن ماه در بابلسر برگزار می شود و از هر استان یک تیم به این جشنواره ها اعزام می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکیت اوایل اسفند ماه جاری برگزار می شود.

رییس فدراسیون اسکیت درباره فعالیت این فدراسیون درتوسعه ورزش همگانی اظهارداشت: قراراست دراین ایام هیات های استانی کشور اسکیت همگانی در تمامی رده های سنی به صورت اختصاصی و مشارکتی برگزار کند.

محمدیان درباره افتتاح پیست اسکیت آزادی نیز اظهار داشت: این اسکیت در بهار 94 به بهره برداری می رسد.البته قرار شد که که این پیست با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و بخش های شهری سریعتر به اتمام برسد.