برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» این هفته با حضور اقبال واحدی مجری باسابقه تلویزیون که سابقه ایرانگردی دارد، روی آنتن شبکه سه می‌رود. به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت‌های تازه برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با اجرای عبدالله روا، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ […]

برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» این هفته با حضور اقبال واحدی مجری باسابقه تلویزیون که سابقه ایرانگردی دارد، روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت‌های تازه برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با اجرای عبدالله روا، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ تیرماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سیزدهمین قسمت این برنامه پنجشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۷:۴۵ با حضور بهروز رضاپور طراح سیستم‌های ایمنی هوشمند خودرو و چهاردهمین قسمت با حضور اقبال واحدی مجری نام‌آشنای رسانه ملی، روز جمعه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۳:۱۵ در جدول پخش قرار گرفته است.

«دوربرگردون» به تهیه‌کنندگی مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی در ۵۲ قسمت در حال تولید است.

همچنین پویش دوربرگردون، در تلاش است تا با شناسایی نقاط حادثه‌خیز کشور، این نقاط را اصلاح کند. به همین منظور، مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @dorbargardoon.tv اطلاعات این نقاط را اعلام کنند تا با کمک خیرین، هنرمندان و مسئولان، مشکلات هر نقطه مرتفع شود. روند اصلاح نقاط هر هفته در برنامه اعلام می‌شود.