افزایش۲۷ درصدی کشف قاچاق سوخت در غرب استان تهران
افزایش۲۷ درصدی کشف قاچاق سوخت در غرب استان تهران

شهریایها : رییس پلیس پیشگیری غرب استان تهران از افزایش۲۷ درصدی کشف قاچاق سوخت در غرب استان تهران خبر داد. سرهنگ رستگار پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد پلیس پیشگیری غرب استان تهران و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با بیان اینکه کار پلیس نوعی […]

شهریایها : رییس پلیس پیشگیری غرب استان تهران از افزایش۲۷ درصدی کشف قاچاق سوخت در غرب استان تهران خبر داد.

سرهنگ رستگار پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد پلیس پیشگیری غرب استان تهران و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با بیان اینکه کار پلیس نوعی عبادت است اظهار داشت: خدمت به مردم و تعامل میان پلیس و مردم سبب خرسندی پلیس است.

وی در خصوص تشریح عملکرد ۶ ماهه پلیس ناجا در غرب استان تهران گفت: تعریف پیشگیری به کاربردن فنون مختلف به منظور جلوگیری از وقوع بزهکاری است و ما در پلیس پیشگیری از نظر جامعیت و حوزه های تحت پوشش بزرگترین فرماندهی در نیروی انتظامی و در کنار مردم حضور ملموس و چشمگیر داریم.

رستگار بیان داشت: هدف ما این است که طبق فرمایش رهبری پلیس مقتدر علمی و مهربان باشیم که بتوانیم بهترین ارائه خدمات را به مردم داشته باشیم و در این راستا در تامین نظم و امنیت ۲۸ نهاد می توانند همیار پلیس باشند.

رستگار با بیان اینکه در غرب استان تهران طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۷ درصد افزایش دستگیری را داشته ایم افزود: در حوزه قاچاق سوخت که یک مشکل بزرگ در غرب استان تهران محسوب می شود ۵۳ درصد افزایش را شاهد بوده ایم.

وی در خصوص دستگیری خرده فروشان در غرب استان تهران نیز بیان داش: در این خصوص کار مهمی صورت گرفت که بر عهده کلانتری ها گذاشته شد و نسبت به مدت مشابه ۴ درصد افزایش داشتیم و اعلام می کنیم که پلیس مقتدر است و با هیچ کس تعارف ندارد و از خطوط قرمز ما مواد مخدر و مبارزه با ارادل و اوباش است و کسانی کهمی خواهند ارامش مردم را از بین ببرند باید بدانند با پاسخ محکم پلیس برخورد خواهند کرد.

 رییس پلیس پیشگیری غرب استان تهران در خصوص اشتغال و عدم اشتغال دستگیر شدگان عنوان داشت: دستگیری هایی که در حوزه پیشگیری داشتیم ۸۱ درصد افراد بیکار و ۱۹ درصد شاغل بوده اند  و ۷۷ درصد دستگیر شدگان ۲۵ تا ۳۹ ساله و ۹۹ درصد دستگیرشدگان دیپلم و زیر دیپلم و بی سواد بوند.

رستگار فعالیت پلیس پیشگیری غرب استان تهران در زمینه مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز را نیز بسیار خوب اعلام کرد و بیان داشت: در این زمینه نیز همکاری خوبی با جهاد کشاورزی داریم و در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز بر خورد و قلع و قمع هایی را صورت داده ایم که ۱۲ درصد افزایش داشتیم.

وی گفت: کشفیات خوبی با همکاری اداره برق و مخابرات داشتیم و می خواهیم زنجیره مالخر مالباخته و مالی که سرقت می شود را مد نظر داریم و با مالخرها برخورد جدی صورت می گیرد.