افت شدید دمای هوا در استان البرز
افت شدید دمای هوا در استان البرز

شهریاریها : منصور رحمانیان  در کرج اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد هوای گرم در استان البرز و همچنین اکثر نقاط کشور بودیم. وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی در این مدت، منتظر ورود سامانه بارشی به همراه وزش شدید باد و بالاخره توده هوای سرد بودیم که این اتفاق از اواخر روز […]

weatherشهریاریها : منصور رحمانیان  در کرج اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد هوای گرم در استان البرز و همچنین اکثر نقاط کشور بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی در این مدت، منتظر ورود سامانه بارشی به همراه وزش شدید باد و بالاخره توده هوای سرد بودیم که این اتفاق از اواخر روز سه شنبه محقق شد.

بارش‌های پراکنده بارش و باران در البرز تا صبح روز جمعه

مدیر کل هواشناسی استان البرز افزود: این سامانه از اواخر روز سه شنبه در استان البرز تاثیر خود را بر جای گذاشته و در این مدت شاهد بارش باران و برف در آسمان استان هستیم.

رحمانیان تصریح کرد: تا صبح روز جمعه این بارش‌های پراکنده که در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود، ادامه داشته و از ظهر جمعه با عبور سامانه بارشی، شاهد پایداری وضعیت جوی در البرز خواهیم بود.

وی متذکر شد: در این روز شاهد استقرار هوای سرد در استان البرز خواهیم بود و کمینه دمای هوا حتی به 6 درجه زیر صفر کاهش پیدا می‌کند و لازم است شهروندان برای این سرما خود را آماده کنند.

مدیر کل هواشناسی استان البرز بیان داشت: استقرار هوای سرد که موجب کاهش 10 درجه‌ای نسبت به اوایل هفته جاری می‌شود، به احتمال فراوان تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت.

رحمانیان در پایان اظهار داشت: این سرمای هوا متاثر از بارش برف در ارتفاعات استان البرز و همچنین استان‌های شمالی کشور است.