افتتاح ۱۲ پروژه مسکن مهر اندیشه در هفته وحدت
افتتاح ۱۲ پروژه مسکن مهر اندیشه در هفته وحدت

شهریاریها : محمد آیینی در خصوص پروژه مسکن مهر شهر جدید اندیشه اظهار کرد: مسکن مهر شهر جدید اندیشه ۳ هزار و ۹۳ واحد است که ۷۱۷ واحد آن در قالب خود‌مالکی و ۲ هزار و ۳۷۶ واحد نیز در قالب طرح ۹۹ ساله است. وی بیان کرد: ساخت ۶۵۳ واحد از ۷۱۷ واحد خود‌مالکی مسکن مهر به اتمام رسیده […]

mohandesشهریاریها : محمد آیینی در خصوص پروژه مسکن مهر شهر جدید اندیشه اظهار کرد: مسکن مهر شهر جدید اندیشه ۳ هزار و ۹۳ واحد است که ۷۱۷ واحد آن در قالب خود‌مالکی و ۲ هزار و ۳۷۶ واحد نیز در قالب طرح ۹۹ ساله است.

وی بیان کرد: ساخت ۶۵۳ واحد از ۷۱۷ واحد خود‌مالکی مسکن مهر به اتمام رسیده و این واحدها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، پروژه‌ای ۶۴ واحدی نیز در مراحل پایانی ساخت است که در صورت اتمام، پروژه خود‌مالکی به کل به پایان می‌رسد.

رئیس شرکت عمران شهر جدید اندیشه تصریح کرد: پروژه ۲ هزار و ۳۷۶ واحدی طرح ۹۹ ساله نیز در قالب ۱۴ پروژه تعریف شده است که عملیات ساختمانی ۱۲ پروژه آن پایان پذیرفته است و آب و برق این واحدها نصب شده و انشعاب گاز نیز در حال نصب است.

وی ادامه داد: از دو پروژه دیگر، پیشرفت یک پروژه حدود ۸۰ در‌صد و پیشرفت دیگری در حدود ۷۰ در‌صد است، امیدواریم بتوانیم در هفته وحدت سال جاری طی مراسمی این ۱۲ پروژه را با حضور مسئولین مربوطه شهرستانی، استانی و کشوری افتتاح کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

رئیس شرکت عمران شهر جدید اندیشه در خصوص اینکه آیا امکانات و زیر‌ساخت‌های رفاهی و عمومی برای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده است؟ تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌های مسکن مهر به‌صورت پراکنده در دل شهر جدید اندیشه ساخته شده‌اند و مانند پروژه‌های مسکن مهر در پرند و … در یک مکان متمرکز نیستند.

وی ادامه داد: به همین دلیل مسکن مهر شهر جدید اندیشه از خدمات موجود شهر مانند مدارس، مساجد و … استفاده می‌کند اما زیرساخت‌های لازم برای پروژه ۶۸ واحدی موجود در شمال این شهر که به دلیل غیرمسکونی بودن منطقه فاقد این امکانات است، باید ایجاد شود.

آیینی خاطر‌نشان کرد: این پروژه ۶۸ واحدی در منطقه‌ای قرار دارد که فاقد لوله فشار قوی گاز بود و به همین دلیل مجبور شدیم تا  از طریق شرکت گاز استان تهران این امر را پیگیری و به سرانجام رسانیم، حتی مجبور به احداث دو ایستگاه تقویت فشار گاز در فاز ۴ و ۵ شدیم تا مشکل به کلی رفع شود.

رئیس شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: در فاز ۴ شهر جدید اندیشه چند پروژه شامل ۵۸۰ واحد در کنار هم وجود دارد که تمام زیر‌ساخت‌های رفاهی و عمومی آن نظیر بازارچه، مدرسه، مسجد و … مهیاست و خوشبختانه به لحاظ خدماتی کمبودی ندارد.

آیینی در پایان متذکر شد: قابل ذکر است برای اینکه شرایط بهتری فراهم شود، تمام همت خود را معطوف این امر کردیم تا در سال جاری بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم، بنابراین آغاز به تهیه امکانات رفاهی برای آسایش حال بیشتر شهروندان شهر جدید اندیشه کردیم، چراکه باید در شعاع ۵۰۰ متری این پروژه‌ها زیرساخت‌های لازم مانند مدرسه یا مسجد فراهم شود.