افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه ورزشی استان تهران در گرامیداشت “هفته دولت”
افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه ورزشی استان تهران در گرامیداشت “هفته دولت”
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه ورزشی استان تهران در گرامیداشت "هفته دولت" خبر داد.

به گزارش شهریاریها،رضا گل محمدی با تاکید بر حرکت تهران در مسیر توسعه، افزود: افتتاح پروژهای عمرانی و ورزشی در هفته دولت گامی دیگر در جهت توسعه زیرساخت ها به ویژه مناطق کم برخوردار استان تهران خواهد بود.

وی ضمن تبریک “هفته دولت” به دولتمردان و “روز کارمند” به کارمندان صدیق و پرتلاش ورزش و جوانان گفت: افزایش سرانه ورزشی استان تهران در دولت “تدبیر و امید” به واسطه حمایت های لازم و عزم جدی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی کشور به ویژه در پایتخت بوده است.

گل محمدی ادامه داد: این ایام فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به منظور ارائه اقدامات و خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است.

متولی ورزش و جوانان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته دولت با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای و رسانه‌های گروهی، نشریات و خبرگزاری ها دستاوردهای این اداره برای مردم اطلاع رسانی شود، البته محدویت‌هایی با توجه به شرایط کرونا در برگزاری برنامه‌های هفته دولت ایجاد شده و با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم، برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته متفاوت ترانجام خواهد شد.

به گفته وی، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، ماده ۲۷ و شهرداری ها، ۱۴ پروژه در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری مردم عزیز استان تهران قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح و بهره برداری فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفره شهریار، زمین چمن مصنوعی پاکدشت، سالن چند منظوره گرمابدر شمیرانات، سالن ورزشی قرچک، سالن ورزشی هفت جوی شهر قدس، دو سالن ورزشی در ملارد، بازسازی مجموعه قیانوری جنوب تهران، زمین چمن مصنوعی خوراکیان غرب تهران، سالن ورزشی هرندی جنوب تهران و ۶ سالن و مجموعه ورزشی شهرداری شهریار در گرامیداشت هفته دولت گفت و تاکید کرد با افتتاح این پروژه ها شاهد ارتقاء سرانه ورزش استان تهران، علی رغم تمامی کمبودها و مشکلات پیش رو در کشور خواهیم بود.