افتتاح میانگین سالانه ۱۵ مدرسه در شهریار
افتتاح میانگین سالانه ۱۵ مدرسه در شهریار
مهندس طاهری فرماندار شهریار با اشاره به افتتاح میانگین سالانه ۱۵ مدرسه طی سال‌های اخیر در شهرستان شهریار، گفت: بایستی علاوه بر استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها در احداث مدارس، ظرفیت دهیاری‌ها نیز در تعمیر و تکمیل مدارس در مناطق روستایی فعال شود.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار اظهار داشت: در ابتدا از تلاش‌های تمامی کادر درمانی کشور و شهریار تقدیر می‌کنم که روزهای سختی را سپری می‌کنند و شرایط شهرستان نیز متاثر از وضعیت کلی جامعه است.

وی افزود: اقدامات خوبی در سطح شهرستان شهریار در حوزه ساخت مدرسه و فضای آموزشی در حال انجام است و با تدبیرات انجام شده از سوی شورای اداری و ورود شهرداری‌ها به مدرسه‌سازی رشد خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

فرماندار شهریار بیان داشت: با توجه به افتتاح میانگین ۱۵ مدرسه در سال‌های اخیر اما سرانه فضای آموزشی رشد اندکی داشته است که نشان از افزایش بالای سالانه جمعیت دانش آموزشی به تبع افزایش مهاجرت است.

طاهری گفت: نهضت مدرسه‌سازی باید به صورت بلند مدت در شهریار تعریف شود و بیش از این‌ها باید کار عمرانی و نوسازی شکل گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر ظرفیت شهرداری‌ها بایستی از ظرفیت دهیاری‌ها نیز در نوسازی و ساخت مدارس استفاده شود و مسائل و مشکلات پیش روی تکمیل و تعمیر مدارس