افتتاح سالن چند منظوره شهدای مهرآذین ملارد به مناسبت هفته دفاع مقدس
افتتاح سالن چند منظوره شهدای مهرآذین ملارد به مناسبت هفته دفاع مقدس

 شهریاریها :سالن ورزشی چند منظوره شهدای مهرآذین ملارد با حضور دکتر سلطانی فر و مهندس مقیمی استاندار تهران افتتاح شد. سالن ورزشی چند منظوره شهدای مهرآذین ملارد که احداث آن از سال۱۳۹۰ آغاز شده بود، دارای رختکن و کفپوش استاندارد است که با قابلیت انجام رشته های توپی و غیرتوپی با اعتبارات استانی تکمیل و […]

 شهریاریها :سالن ورزشی چند منظوره شهدای مهرآذین ملارد با حضور دکتر سلطانی فر و مهندس مقیمی استاندار تهران افتتاح شد.

سالن ورزشی چند منظوره شهدای مهرآذین ملارد که احداث آن از سال۱۳۹۰ آغاز شده بود، دارای رختکن و کفپوش استاندارد است که با قابلیت انجام رشته های توپی و غیرتوپی با اعتبارات استانی تکمیل و روز دوشنبه ۹ مهر ماه ۹۷ به بهره برداری رسید.
وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این سالن ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در این مدت شدیدترین تحریم‌ها درخصوص ایران اعمال شد، ولی توانستیم هر دو هفته یک بار با همت همه همکاران یک پروژه ورزشی را به بهره برداری برسانیم.
دکتر مسعود سلطانی فر افزود: شهرهای اطراف تهران از امکانات ورزشی مناسب محروم هستند و در این مدت سلسه اقداماتی را انجام دادیم که با تکمیل پروژه‌های مختلف بتوانیم سرانه ورزشی استان تهران را ارتقا دهیم.
وی در ادامه افزود: در یکی دو ماه گذشته پروژه‌های بسیاری افتتاح شد. استادیوم فوتبال ملارد با همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ساخته و به مرحله بهره برداری رسید. بزودی در نسیم‌شهر نیز افتتاحیه خواهیم داشت.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با وجود به تحریم‌ها و مشکلات افتصادی که وجود دارد برای افزایش شور و نشاط در جامعه هر دو هفته یک افتتاحیه خواهیم داشت. با تدابیری که در دولت انجام شد و شخص رییس جمهور مسیر تکمیل پروژه ها با تمام مشکلات ادامه دارد تا دهه فجر با شکوهی را برگزار کنیم.
همچنین در حاشیه مراسم افتتاح سالن چند منظوره شهدای مهر آذین ملارد، وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوحی از زحمات مهندس مقیمی استاندار تهران برای ورزش قدردانی کرد.دکتر سلطانی فر در این مراسم از خانواده معظم شهدا نیز تقدیر نمود.