افتتاح دو پروژه ورزشی به مناسبت “هفته دولت” با حضور دکتر سلطانی فر و مهندس بندپی در شهریار
افتتاح دو پروژه ورزشی به مناسبت “هفته دولت” با حضور دکتر سلطانی فر و مهندس بندپی در شهریار
دو پروژه ورزشی در ادامه افتتاح 14 پروژه ورزشی به مناسبت "هفته دولت" با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران در شهرستان شهریار به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهریاریها ، وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران، در ادامه عازم شهرستان شهریار خواهند شد تا فاز اول ورزشگاه۵۰۰۰ نفری شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در منطقه وحیدیه این شهرستان را افتتاح کنند.
این پروژه ۷ هکتاری، دارای زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد به متراژ۸۲۵۰ مترمربع، جایگاه تماشاچیان به تعداد هزار نفر در فاز اول، پیست خاک آجر ۶ خط به متراژ۳۵۰۰ مترمربع، رختکن، سرویس های بهداشتی و ۶ دکل روشنایی است.
همچنین دکتر سلطانی فر و مهندس بند پی، پس از افتتاح فاز اول این ورزشگاه به منطقه یوسف آباد صیرفی شهرستان شهریار خواهند رفت تا در مراسم افتتاح سالن چند منظوره شهید احمد معصومی حضور یابند و در آئین افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی هفته دولت در استان تهران که طی مراسمی در این سالن برگزار می شود، حضور یابند. سخنرانی وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران، بخش ویژه این مراسم خواهد بود و قرار است توسط مسئولان، از خانواده شهدای ورزشکار شهرستان شهریار نیز تجلیل شود.
قابل ذکر است که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران، ۱۴ پروژه ورزشی در گرامیداشت “هفته دولت” به بهره برداری خواهد رسید که پس از افتتاح دو پروژه در شهرستان ملارد که روز گذشته انجام شد، فردا بعدازظهر نیز سه پروژه دیگر در قالب این برنامه با شعار “تهران در مسیر توسعه”، مورد بهره برداری قرار می گیرد.