افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار تا سه ماه آینده
افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار تا سه ماه آینده

منصور جنتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شاهدشهر شهریار با اشاره به لزوم تصفیه فاضلاب به عنوان یک عمل مثبت زیست محیطی اظهار کرد: تصفیه فاضلاب نوعی نگاه محیط زیستی است و این مهم باعث می‌شود که اثرات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم. وی با اشاره به نتایج مثبت […]

13940219000148_PhotoA

منصور جنتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شاهدشهر شهریار با اشاره به لزوم تصفیه فاضلاب به عنوان یک عمل مثبت زیست محیطی اظهار کرد: تصفیه فاضلاب نوعی نگاه محیط زیستی است و این مهم باعث می‌شود که اثرات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی با اشاره به نتایج مثبت افتتاح تصفیه‌خانه شهریار بیان کرد: تصفیه‌خانه شهریار در نوع خود در منطقه و حتی در حوزه استان تهران یکی از بزرگترین و بهترین پروژه‌هایی است که در حال تکمیل بوده و تا هم اینک بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران با اشاره به اختصاص یافتن بودجه مناسب برای ساخت تصفیه‌خانه شهریار تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور اعتبارات لازم به این پروژه تخصیص داده شد، چراکه این موضوع یکی از سرفصل‌های مهم برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی به پیشرفت مناسب تصفیه‌خانه شهریار اشاره کرد و گفت: این پروژه با توجه به شرایط اقتصادی با تمهیدات ویژه‌ای که در نظر گرفته شد، در زمان‌بندی تعیین شده تمام موارد مربوطه انجام شد و بهترین نحو را در نوع پیشرفت کاری را به خود اختصاص داد.

جنتی با اشاره به پیش‌بینی تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه‌خانه شهریار اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز این تصفیه‌خانه طی چند ماه آینده و تا پایان تابستان سال جاری نصب و این پروژه در یک بازه زمانی سه تا چهار ماهه تکمیل خواهد شد و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بازدهی این تصفیه‌خانه بیان کرد: این پروژه با توجه به میزان بازدهی تصفیه فاضلاب که 40 هزار مترمکعب در روز است، می‌تواند اثرات خوبی را در حوزه آب در سطح شهریار داشته باشد که در نوع خود بی‌نظیر و کم‌نظیر است و جمعیت 240 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران با اشاره به این موضوع که اهمیت این پروژه در خدمت‌رسانی به مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در جهت آسایش شهروندان بهترین فرآیند را ایجاد کنیم، چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند.

وی عنوان کرد: این مجموعه با برنامه‌ریزی‌های مدونی که داشت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان مربوطه باعث شد که بهترین بازدهی را داشته باشیم و به لطف خدا تا سه تا چهار ماه آینده این پروژه عظیم افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران افزود: در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان گام‌های موثری را برداشته‌ایم و این موضوع وظیفه ما است، چراکه برای مردم عزیز کشورمان هر کاری را که انجام بدهیم باز کم است.

جنتی در پایان متذکر شد: صرفه‌جویی یکی از مهمترین موضوعاتی است که مشترکان باید به آن بپردازند تا با توجه به شرایط حال حاضر تابستانی بدون دغدغه را طی کرده و هیچ‌گونه مشکلی را در این خصوص نداشته باشیم.