افتتاح بیمارستان ملارد تا پایان سال
افتتاح بیمارستان ملارد تا پایان سال
نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس با بیان این که پسر وزیر بهداشت نقشی در ساخت بیمارستان ملارد ندارد، گفت: امیدوارم این بیمارستان تا پایان سال افتتاح شود.

به گزارش شهریاریها ،حسین حق وردی در خصوص روند ساخت بیمارستان ملارد اظهار داشت: مناقصه جدید برای ساخت بیمارستان ملارد برگزار شده است و اصلاً ربطی به پسر وزیر ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار شخص دیگری است و پسر وزیر بهداشت نیست، بنده هم در تماسی که تلفنی با امام جمعه ملارد گرفتم، به ایشان عرض کردم، که پیمانکار شخص دیگری است، که در مناقصه برنده شده و یکی دو هفته‌ای است، کار را با جدیت و اهتمام آغاز کرده و بنده هم اخیراً به همراه فرماندار ملارد بازدیدی از روند اجرای پروژه داشتم و امیدوارم، در سال جاری این بیمارستان به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس بسیار کم‌تر از میزان استاندارد است و جالب است، بدانید، اگر سه بیمارستان مذکور و در حال ساخت در این سه شهرستان افتتاح شود، سرانه تخت بیمارستانی در این سه شهرستان به ازای هر یک هزار نفر به هفت دهم می‌رسد، حال آنکه این سرانه طبق استاندارد کشوری باید به ازای هر یک هزار نفر دو و دودهم باشد.

حق وردی با بیان اینکه بیمارستان در حال ساخت ملارد ۱۶۰ تختخوابی است، ادامه داد: قطعاً پیگیری‌های لازم برای احداث هرچه سریع‌تر این بیمارستان‌ها را از طریق مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان تهران انجام خواهیم داد.