افتتاح بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی شهریار در عید فطر
افتتاح بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی شهریار در عید فطر
شهریاریها - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری از پیشرفت فیزیکی 96 درصدی بیمارستان امام خمینی(ره) و افتتاح بخش اورژانس در عید فطر خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال جاری با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان های شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهریار عصر امروز برگزار شد.

امیرعباس شفیع زاده فرماندار ویژه شهریار در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در جهت مهار تورم و رشد تولید است، اظهار کرد: در این راستا همکاری همه دستگاه ها و ادارات ضروری است و در سال جدید نگاه تحولی در حوزه های مختلف باید داشت.

وی گفت: لازم است با همکاری و همدلی در مجموعه ها و تعامل مثبت مشکلات را در سطح شهرستان برطرف کنیم و گام های رو به جلو برداشته و تمام تلاش خود را بکار گیریم.

ساختار اداری شهریار متناسب با جمعیت نیست 

حسین حق وردی نماینده مردم غرب استان تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارتقای اداری و متناسب سازی عادلانه سرانه باتوجه به رشد جمعیت، بیان کرد: ساختار اداری موجود در شهرستان شهریار پاسخگوی جمعیت میلیونی شهرستان نیست و تجدیدنظر در ساختار اداری استان تهران و تشکیل استان تهران غربی و استان تهران شرقی با همکاری استانداری تهران و وزارت کشور میسر است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص ارتقای اداری، مهمترین اتفاقی که رخ داده ارتقاء فرمانداری شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه بود گفت: مسولیت هایی که برعهده ماست امانت است و باید خوب امانت داری کنیم و رضایت مندی مردم را افزایش داده و در ارتباطات و برخورد با مردم همدلی داشته باشیم.

اضافه شدن ۳۳ تخت دیالیز به بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار

محمدهادی ناصح مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در ادامه به روند ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: با پیگیری و حمایت های رئیس جمهور و استاندار، معوقات پیمانکار تا اسفند ماه پرداخت شده است و این بیمارستان به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اقدام به اضافه شدن ۳۳ تخت جهت دیالیز در این بیمارستان به عنوان طرح جدید در حال انجام است، گفت: پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۷۹ نفر به عنوان نیروی فنی توسط دانشگاه علوم پزشکی جذب شدند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهریار ادامه داد: کادر درمانی در حال شکل گرفتن است و طبق برنامه ریزی های انجام شده بخش اورژانس در بازه زمانی عید فطر افتتاح خواهد شد و سایر بخش ها هم به مرور در دست افتتاح و بهره برداری قرار دارد.