افتتاح استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور
افتتاح استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور

شهریاریها :قدیرآرمیان گفت استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس، اظهار کرد: استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس […]

شهریاریها :قدیرآرمیان گفت استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس، اظهار کرد: استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش طی این هفته افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 آرمیان افزود: مجموعه استادیوم ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر که عملیات احداث آن در سال ۱۳۸۸ و بر اساس یک قرارداد ۳۰ ماهه آغاز شد، بعد از گذشت قریب به ۱۰ سال وبا پیگیری‌هایی مجدانه مدیران اداره ورزش اسلامشهر، فرمانداری، مسؤولین شهرستان، اداره کل و خبرنگاران  رسانه‌ها امروز آماده بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: این مجموعه ورزشی که به‌عنوان یکی از دستورهای دولت محسوب می‌شود، با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و با همکاری شرکت توسعه و نگهداریی اماکن ورزشی کشور احداث و تجهیز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: این مجموعه ورزشی که قرار بود سال گذشته فاز نخست آن  فقط با احداث زمین چمن افتتاح شود، امسال با احداث و تکمیل پیست تارتان و تابلو اسنوبرد و رفع نواقص برخی از قسمت‌های زمین و همچنین احداث جاده دسترسی مناسب، آماده بهره برداری گردیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت منطقه و وجود استعدادهای درخشان و پتانسیل‌های بالقوه در زمینه‌های مختلف به‌ویژه حضور قهرمانان ملی و بین‌المللی وستاره‌های درخشانی در عرصه‌های ورزشی، احداث یک استادیوم بزرگ و درخور جایگاه مردم اسلامشهر یک نیاز اساسی بود.

 آرمیان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از استادیوم شهدای اسلامشهر، به‌زودی با حضور تیم‌های ورزشی مطرح کشور در این مجموعه شاهد شکوفایی استعدادهای ناشناخته جوانان و ارتقاء سطح کمی و کیفی هرچه بیشتر ورزش این شهرستان خواهیم بود.

  به گزارش خبرگزاری فارس، افتتاح و بهره‌برداری از استادیوم ورزشی ۷۰۰۰ نفری شهدای اسلامشهر، که به‌عنوان مهم‌ترین طرح ملی ودولتی طی سال‌های گذشته به‌ویژه در دو سال اخیر به‌عنوان  یکی از سوژه‌های خبری و مطالبات رسانه‌ها ازمسوولین دولتی بود که خوشبختانه این‌بار پس از چندین نوبت وعده و بدقولی‌ها، به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد و پروژه عمرانی هفته دولت،،  البته با چند روز تاخیر افتتاح می‌شود.

مردم شهرستان اسلامشهر با افتتاح این استادیوم به برخی وعده‌های دولت در جهت وسع شهرستان اسلامشهر امیدوار شدند و انتظار دارند که با پیگیری‌های جدی مسؤولین امر و تخصیص اعتبارات لازم و البته به‌دور از سیاسی کاری‌ها، رویای احداث خط مترو اسلامشهر و اتصال به خط ۳ مترو تهران نیز به واقعیت و حقیقت بپیوندد. ساختمان درحال احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی اسلامشهر نیز هرچه سریع‌تر تکمیل، تجهیز و آماده ارائه خدمات به مردم منطقه شود.