اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان ارشد پیام نور
اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان ارشد پیام نور

گروه حوزه و دانشگاه : اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان ، سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان برای مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کرد. سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کرد.بر همین اساس واجدین شرایط […]

پیامگروه حوزه و دانشگاه : اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان ، سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان برای مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را اعلام کرد.بر همین اساس واجدین شرایط آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۲ استعدادهای درخشان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org نسبت به مشاهده اسامی اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی قبول شده های نهایی استفاده از تسهیلات آیین نامه جایابی استعدادهای درخشان را برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد منتشر کرد.

بر اساس آیین نامه جایابی، در کارشناسی ناپیوسته براساس بند چ آیین‌نامه شماره ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ ، دانشجویان رتبه اول در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل که ظرف مدت حداکثر چهار نیمسال دانش‌آموخته شوند و دارای میانگین کل حداقل ۱۷ باشند، مشمول این آیین نامه هستند.

همچنین در کارشناسی پیوسته نیز براساس بند ج آیین‌نامه شماره ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ ، دانشجویان ممتاز که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌ آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل جزء ۱۰ درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی (مجموع دوره های روزانه و شبانه) خود باشند مشمول این آیین نامه می شوند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج متقاضیان پذیرفته شده بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۳-۹۲
سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عرض تبریک، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استفاده از آیین‌ نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی ارشد می‌رساند، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق پرتال این سازمان به دانشگاه‌های محل قبولی اعلام گردیده است. لذا داوطلبان عزیزی که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان (در فایل پیوند) موجود است می‌توانند با ارائه مدارک ذیل جهت ثبت‌نام حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۹۲/۶/۲۷ به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند.
مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است ارائه نمایند:
۱ـ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.
۲ـ اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۹۱/۳/۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
تبصره: معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.
۳ـ پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (۱) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.
۴ـ اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها.
۵ـ شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری
تبصره: برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد، باید ۱۲ قطعه عکس ۴*۳ ارائه نمایند.
۶ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۲ مشخص کند (برای برادران)
۷ـ حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
نکات قابل توجه:
۱ـ پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ۹۲/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ ۹۲/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.
۲ـ در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۹۱/۳/۲ و مصوبات مربوطه مشخص گردد، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.
۳ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.
۴-در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و در صورت اقدام به هر روش دیگر (حضوری ، مکاتبه و…) پاسخگویی از طرف این سازمان انجام نخواهد گرفت.
منبع : سازمان سنجش