“اعتماد به نفس” بزرگترین دستاورد ما در بخش نیروی انسانی بود
“اعتماد به نفس” بزرگترین دستاورد ما در بخش نیروی انسانی بود
مراسم تودیع رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، صبح امروز (شنبه) با حضور تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در این اداره کل برگزار شد .

به گزارش شهریاریها ، در این مراسم که با استقبال خوب مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیران ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان همراه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گل محمدی گزارشی از عملکرد خود و وضعیت ورزش و جوانان استان تهران ارائه کرد.
وی خود را قطعه کوچکی از پازل بزرگ ورزش استان تهران طی ۴ سال مدیریت دانست و گفت: در ورزش این کارها و تلاش ها گروهی است و بدون همفکری و هماهنگی موفقیتی حاصل نمی شود و اگر توفیقی هم بوده، حاصل تلاش های همکاران خوبم در اداره کل بوده است.

گل محمدی به اهم فعالیت خود طی ۴ سال گذشته اشاره کرد و افزود: بهترین کار برگرداندن اعتماد به نفس به بدنه نیروی انسانی اداره کل بوده و به همکارانم و به مسئولان این مهم را تفهیم کردیم که اگر قرار است کاری در اداره کل صورت گیرد توسط کارشناسان همین اداره انجام خواهد شد، نه نیروهای وارداتی. در این راه خیلی هزینه دادیم و تا به امروز از خطوطی را که برای خودم ترسیم کرده بودم، ذره ای عقب ننشستم.

وی ادامه داد: اعتماد به نفس بزرگترین دستاورد ما در بخش نیروی انسانی بود که از نظر ما مهمترین رکن است. بی شک هر دستگاهی به نیروی انسانی خودش بها بدهد، موفق می شود .

گل محمدی به جایگاه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در بین سایر دستگاه های استان اشاره کرد و گفت: زمانی که من این مسئولیت را گرفتم، کلیه پروژه های ورزشی به مسکن و شهرسازی واگذار شده بود و به دلیل مشکلات نیروهای وارداتی و با مصوبه شورای استان، این پروژه ها را به مسکن و شهرسازی داده بودند. در واقع ۸ سال پروژه ها بود، اما پولی نبود، چرا که مسکن و شهرسازی پول خود را صرف کارهای خودش می کرد و اگر پولی می ماند آن را به پروژه های ورزشی استان اختصاص می داد، اما خوشبختانه تلاش بسیاری صورت گرفت و با همکاری استانداری تهران، اداره کل مالک اجرای پروژه ها ی خود شد و با یک دفتر فنی قوی، بیش از ۹۰درصد پروژه های نیمه تمام را به انجام رساند.

وی استفاده از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستا اداره کل دستگاه برتر شد و به دلیل استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به این مهم نائل آمدیم و نگاه به بخش خصوصی برای ورزش تهران منفعت بسیار داشته است.

گل محمدی ادامه داد: نگاه عمیقی به ظرفیت بخض خصوصی در قالب ماده ۸۸ و ۲۷ انجام شد. با ۴ میلیارد تومان کار خود را آغاز کردیم و علی رغم شرایطی که ویروس کرونا در کشور و ورزش ایجاد کرد، در اسفند ۹۸ مبلغ ۲۷ میلیارد برگشت درآمد داشتیم. در واقع کل پول دولت برای ورزش ۹۸ میلیارد بود که ۲۷ میلیارد آن را استان تهران تهیه کرد که نشان از اهمیت تهران دارد.

وی از موفقیت در بخش حقوقی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای اداره کل گفت و افزود: بسیاری از اموال و زمین های اداره کل را به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان باز پس گرفتیم که کاری بزرگ و سنگین بود. همین امروز سند زمین مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا را با ۱۱۰۰۰ متر گرفتیم و موافقت وزیر ورزش و جوانان را هم برای مجموعه ورزشی شیرودی گرفته ایم که امیدوارم با پیگیری های آقای پریچهره مالکیت این مجموعه بزرگ هم به اداره کل تهران بازگردد.

گل محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: ما درکنار وزارت هستیم و وزارت می تواند از طریق این اداره کل به خیلی از موضوعات اشراف پیدا کند .

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای پریچهره، ابراز امیدواری کرد که این مسئولیت بزرگ را با درایت و اندیشه و استفاده از ظرفیت های اداره کل، وزارت و استانداری به بهترین نحو پیش ببرد.