اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در رباط کریم
اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در رباط کریم
رباط کریم- پلیس غرب استان تهران در خبر دیگری به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، از دستگیری سارق خودرو و اماکن خصوصی و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش شهریاریها ، سرهنگ «شیخ مراد مرادی» با اشاره به جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۳ آبشناسان رباط کریم حین گشت زنی در شهر، به یک دستگاه خودروی ماکسیما سفید رنگ مشکوک شدند که در استعلام از مرکز پیام مشخص می شود خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۲۷ نارمک تهران بوده است.

وی افزود: ماموران انتظامی در عملیاتی ، موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن شده و خودرو سرقتی را نیز به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به ۲۵ فقره سرقت خودرو، مغازه و منزل در شهرستان رباط کریم اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده قضائی و گذراندن مراحل قانونی، روانه زندان شد.

مرادی به شهروندان، توصیه کرد: در جهت پیشگیری از سرقت به هشدارهای پلیس توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس، مراتب را به شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.