اطفای حریق حاشیه باغی در شهریار با تلاش آتش‌نشانان
اطفای حریق حاشیه باغی در شهریار با تلاش آتش‌نشانان

شهریاریها : یاسر حیدریان صبح امروز در محل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از اطفای حریق حاشیه باغی در این شهر با تلاش آتش‌نشانان خبر داد. وی اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار، بلوار رسول اکرم […]

۱۳۹۳۰۱۳۰۰۰۰۰۴۸_PhotoAشهریاریها : یاسر حیدریان صبح امروز در محل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از اطفای حریق حاشیه باغی در این شهر با تلاش آتش‌نشانان خبر داد.

وی اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار، بلوار رسول اکرم (ص)، خیابان درختی گزارش شد.

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بیان کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه ۴۰۱ شهریار را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

وی تصریح کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به پنج اصله درخت شده‌است.

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در پایان متذکر شد: این حریق با تلاش آتش‌نشانان اطفا و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.