اسنپ برای کاربران کامپیوتر
اسنپ برای کاربران کامپیوتر

شهریاریها : مدتی است که از حذف اپلیکیشن های اسنپ، تپسی، دیجی کالا و دیگر اپلیکیشن های محبوب ایرانی از گوگل پلی می گذرد. همانطور که می دانید این اقدام در راستای سیاست های ناعادلانه دولت آمریکا علیه ایران بوده و احتمالا در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. خوشبختانه شما هنوز هم می توانید […]

شهریاریها : مدتی است که از حذف اپلیکیشن های اسنپ، تپسی، دیجی کالا و دیگر اپلیکیشن های محبوب ایرانی از گوگل پلی می گذرد. همانطور که می دانید این اقدام در راستای سیاست های ناعادلانه دولت آمریکا علیه ایران بوده و احتمالا در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. خوشبختانه شما هنوز هم می توانید آخرین نسخه این اپلیکیشن ها را از ایران اپس دریافت کنید. با این وجود اسنپ راهکار جدیدی اندیشیده که شما را حتی از نصب اپلیکیشن هم بی نیاز می کند: وب اپلیکیشن اسنپ که در زیر بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
وب اپلیکیشن اسنپ چیست؟

وب اپلیکیشن در واقع یک آدرس اینترنتی (یو آر ال) است که از طریق آن می توانید به تمام امکانات اپلیکیشن اسنپ دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که شما برای استفاده از خدمات این تاکسی اینترنتی دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن آن ندارید. کافی است فقط آدرس وب اپلیکیشن (app.snapp.ir) را در نوار آدرس مرورگرتان وارد کنید ویا اینجا کلیک کنید. بعد به تمام خدمات اسنپ دسترسی داشته باشید. مزیت این روش آن است که از این پس حتی می توانید از رایانه دسکتاپ یا لپتاپ نیز درخواست خودرو بدهید. کاری که قبل از معرفی وب اپلیکیشن یا نسخه وب امکان آن وجود نداشت.

در واقع شما به هر دلیلی (ساپورت نکردن گوشی، قدیمی بودن گوشی، اختلال در روند اجرای برنامه و…) که نمی توانید از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید آدرس مذکور را در مرورگر هر دستگاهی که می خواهید ( موبایل، تبلت، لپتاپ، دسکتاپ و… ) وارد می کنید و از خدمات این تاکسی اینترنتی استفاده می کنید.

استفاده از اسنپ در رایانه

همچنین در وب اپلیکیشن به تمامی گزینه و تنظیماتی که در اپلیکیشن اسنپ وجود دارند نیز دسترسی خواهید داشت؛ گزینه هایی همچون گردش حساب، سفرها، تغییر اطلاعات، آدرس های منتخب، سفر رایگان، پیام ها، پشتیبانی، تنظیمات و غیره. برای دسترسی به این گزینه ها کافی است فقط بعد از باز کردن وب اپلیکیشن در مرورگرتان روی آیکن سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. در منویی که باز می شود علاوه بر گزینه های فوق می توانید دقیقا مانند اپلیکیشن نام و اعتبار خود را نیز ببینید. هر چند استفاده از نسخه وب اسنپ هیچ فرقی با اپلیکیشن آن ندارد ولی با این وجود آموزش استفاده از آن به طور کامل در وبلاگ اسنپ توضیح داده شده است که برای دسترسی به آن می توانید به سایت اسنپ مراجعه کنید.

برای ورود اینجا را کلیک کنید.