اسناد شهرداری فردیس سالم است/ مردم نگران نباشند
اسناد شهرداری فردیس سالم است/ مردم نگران نباشند
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس به شهروندان اطمینان داد که تمامی چک های موجود در شهرداری و پرونده های شهروندان در مجموعه شورا و شهرداری، سالم بوده و هیچ آسیبی ندیده است.

به گزارش شهریاریها، رضا اسماعیلی ذبیحی در مصاحبه با خبرنگار فارس در فردیس گفت: درپی اتفاقات اخیر و ایراد خسارت به ساختمان شهرداری فردیس توسط آشوبگران، شهرداری طی لایحه ای دو مورد ساختمان را برای استقرار شهرداری به شورا پیشنهاد داد که مورد موافقت اعضای شورا قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری مرکزی فردیس باید در مکانی واقع شود که ضمن سهولت دسترسی، امکان پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع در آن فراهم باشد؛ افزود: با توجه به آسیب دیدگی ساختمان منطقه یک و فضای ناکافی ساختمان منطقه ۲ شهرداری، امکان استقرار شهرداری مرکزی فردیس  در هیچ یک ازاین مناطق وجود ندارد.

اسماعیلی ذبیحی اظهار داشت: اجاره، رهن و یا خرید ساختمان برای شهرداری مرکزی نیز با مشکلاتی روبروست و بر این اساس مجموعه شورا از شهرداری خواست تا ظرف ۲۴ ساعت آتی با بررسی بیشتر، ساختمان مناسبی را برای استقرار شهرداری در نظر بگیرد و یا با بررسی استحکام بنا و میزان امنیت، برای احیای ساختمان سابق شهرداری اقدام کند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه با اشاره به نگرانی ها و تماس های مکرر شهروندان در خصوص پرونده ها و چک‌هایشان در شهرداری، به شهروندان اطمینان داد که تمامی چک های موجود در شهرداری و پرونده های شهروندان در مجموعه شورا و شهرداری، سالم بوده و هیچ آسیبی ندیده است.

وی با بیان اینکه ساختمان و تجهیزات موجود در شورای اسلامی شهر فردیس آسیب چندانی ندیده است؛ بیان کرد: با توجه به مشترک بودن شبکه برق شورا و شهرداری و آتش سوزی در ساختمان شهرداری، اتصالات و تأسیسات برق شورا نیز دچار خسارت شده، درب های برخی دفاتر تخریب شده و ساختمان دچار دودزدگی شده است که در حال حاضر قابل استفاده نیست.

ذبیحی افزود: تا تعیین تکلیف ساختمان شورا و شهرداری، جلسات شورای اسلامی شهر فردیس در محل شورای این شهرستان برگزار می شود و اعضای شورا در راستای خدمت به مردم آمادگی برگزاری جلسات فوری و فوق العاده را دارند.

وی همچنین از مدیران بانک های موجود در شهر فردیس تقاضا کرد تا در اسرع وقت امکانات لازم برای ارائه خدمات مجدد به شهروندان را فراهم کنند.

این عضو شورای شهر در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرمانداری و همه نیروهای نظامی و انتظامی در بازگرداندن امنیت به شهر فردیس، اقدامات تخریبگرانه فتنه جویان و اغتشاشگران را محکوم کرد و از شهروندان فهیم و همیشه در صحنه فردیس خواست تا با حضور پررنگ در راهپیمایی علیه اغتشاش گران، جلوه ای از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان را به نمایش بگذارند.