استیضاح شهردار شهریار/فرماندار:وقت مناسبی نبود
استیضاح شهردار شهریار/فرماندار:وقت مناسبی نبود
شهریار- استیضاح شهردار شهریار در حالی توسط اعضای شورای شهر مصوب شد، که فرماندار این شهرستان زمان تصویب آن را مناسب نمی داند.

به گزارش شهریاریها ،

شورای شهر شهریار پیش از ظهر شنبه در جلسه‌ای فوق العاده با شش رأی موافق و سه رأی مخالف به استیضاح بهروز کاویانی شهردار شهریار رأی داد و این مصوبه جهت تأیید به کمیته انطباق فرمانداری این شهرستان ارسال شد.

فرماندار شهریار اما با انتقاد از استیضاح شهردار توسط شورا اظهار داشت: هر چند به برخی از عملکرد شهرداری معترض بودیم ولی زمان مناسبی مناسبی برای استیاح نیست.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه «نظر و دیدگاه فرمانداری نسبت به استیضاح شهردار چه خواهد بود»، گفت: کمیته انطباق بحث طرح استیضاح شهردار را بررسی و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، برخی از اعضای شورای شهر عدم پاسخگویی معاونت‌ها، وضعیت ساخت و سازهای ساختمانی در شهریار و عزل و نصب مدیران در شهرداری این شهر را از دلایل استیضاح می‌دانند، اما برخی از مخالفان این استیضاح، آن را با اظهارات بهروز کاویانی در جلسه‌ای که اعضای شورای اسلامی نسبت به عملکرد مدیریت شهری انتقاد داشتند مرتبط می‌دانند.

در آن جلسه کاویانی در پاسخ به انتقاد برخی از اعضا شورای شهر از عملکرد شهرداری، آن را به ضعف عملکرد مدیرانی مرتبط دانسته بود، که توسط اعضا شورای شهر معرفی می‌شوند و گفته بود: وقتی شورا مدیر ضعیف معرفی می‌کند نتیجه همین می‌شود.

بر اساس این گزارش روز شنبه و در جلسه غیر علنی شورای اسلامی، استیضاح شهردار شهریار شهردار شهریار با شش رأی (علی محمدی، حکمعلی نجفی، مرتضی احمدی، منصور خیشابه، بهزاد درخشان و فریدون وکیلی) موافق و ۳ رأی مخالف میلاد اسماعیل زاده، غلامرضا رهگذر و علی مهدور مصوب شد.