استقرار ۱۱۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان قدس
استقرار ۱۱۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان قدس

شهریاریها : سید علی اینانلو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و جراید شهرستان قدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طی حضور حداکثری و پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات شد که مردم همواره پشتیبان این نظام و ولایت هستند و ایمان داریم که به طور قطع در […]

۱۳۹۴۱۱۰۶۰۰۰۷۷۳_PhotoAشهریاریها : سید علی اینانلو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و جراید شهرستان قدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طی حضور حداکثری و پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات شد که مردم همواره پشتیبان این نظام و ولایت هستند و ایمان داریم که به طور قطع در انتخابات هفتم اسفند نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۴ نفر برای مجلس شورای اسلامی و ۱۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخابی شهریار، قدس و ملارد تایید شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قدس تصریح کرد: خوشبختانه در بین کاندیدا‌ها از تمام جناح‌ها و گروه‌ها حضور دارند و این مسئله در جهت رقابتی شدن انتخابات بسیار مؤثر و تأثیرگذار است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قدس خاطرنشان کرد: ۱۱۳ شعبه اخذ رأی در کل مجموعه شهرستان قدس پیش‌بینی‌ شده است که سه شعبه آن سیار است و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در تیم اجرایی انتخابات مشغول هستند تا بتوانیم انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کنیم.

وی در خصوص صحت آرای مأخوذه توسط صندوق‌های سیار گفت: سه صندوق مدنظر و تمام عوامل اجرایی توسط یک دستگاه اتوبوس جابه‌جا شده و قبل از رفتن به محلی برای اخذ رأی، این امر در کمیته انتخابات صورت‌جلسه خواهد شد.

اینانلو در خصوص گستره‌ مسافتی شعب اخذ رأی در شهرستان قدس اظهار کرد: تمام تلاش من و همکارانم در گروه اجرایی این بوده که شعب را در مدارس که از نظر فضایی محدودیت ندارد، برپا کنیم و به طور متوسط در تمام نقاط شهر شعب اخذ رأی بر پا شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قدس در خصوص فعالیت کاندیدهای مطرح در فضای مجازی بیان کرد: تمام فعالیت‌های نامزدها در فضای مجازی به‌طور کامل رصد می‌شود و با هرگونه تخریب و سوءاستفاده به‌ صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قدس تصریح کرد: بر اساس قانون هر کاندیدا در هر منطقه از شهرداری می‌تواند دو ستاد انتخاباتی برای خانم‌ها و دو ستاد انتخاباتی برای آقایان برپا کند و به تخلفات انتخاباتی از قبیل الصاق تصاویر نامزدها در زمان تبلیغات به‌سرعت توسط کمیته امحا و تخلفات انتخابات رسیدگی و بررسی می‌شود و قطعاً در پایان در میزان ارزشیابی کاندیدها تأثیرگذار خواهد بود.

اینانلو در پایان متذکر شد: از تمامی نامزدها درخواست داریم با رعایت صریح قوانین انتخاباتی از هرگونه تخطی و رفتاری خلاف قوانین پرهیز کنند تا بتوانیم انتخاباتی سالم، پرشور و عاری از هرگونه عیب و نقصی برگزار کنیم.